![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit het bevolkingsregister.
Wat wil dat zeggen? Wat zijn de gevolgen daarvan?
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 14 juni 2013 om 06:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Burgerrechten kwijt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mogen ze het land nog binnen?
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik stel mij vragen bij de wettelijkheid van deze "ambtelijke schrapping". Dit lijkt mij eerder willekeur dan recht.
Of gaat de burgemeester bv ook alle bejaarde Antwerpenaren die voor lange tijd in Benidorm verblijven, maar met domicilie in Antwerpen, administratief schrappen. Zodat ze alle bijhorende rechten verliezen? Ik ben akkoord dat de overheid maatregelen moet nemen om problemen met deze strijders te voorkomen. Maar ik zie dat toch liever binnen onze wettelijke regels gebeuren. Citaat:
Laatst gewijzigd door pajoske : 14 juni 2013 om 07:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Is weer zo'n onnozel flutsignaal waar het NV-A kiesvee zich lekker irrationeel in kan vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Hij zal er natuurlijk mee scoren maar ik vrees het ergste dat als die strijders terugkomen ze misschien wel eens "opgevangen" worden door radicale moslims...
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() Dit is nu eens een beslissing van BDW waar ik voor 200 procent achter sta, en dit nog wel als communist van de oude stempel.
BDW heeft duidelijk de lessen getrokken uit de NV-a bemoeienissen die mee leidden tot de "unanieme" steun voor de Libische interventie- oorlog en de daarmee gepaard gaande vernietiging van de Libische levensstandaard, plus de creatie van islamitische "black holes" aldaar waar nu warlords volgens de sharia de plak zwaaien. ik herhaal, het siert BDW dat hij deze principiele lijn doortrekt. Het zal hem zeker niet in dank afgenomen worden nu de USA op het punt Staat het truukje met de no- fly Zone ook in syrie te herhalen (duizenden aanvallen op gronddoelen) en de druk van Lobbyisten allerhande om de NATO-leden hierbij weer te laten opdraaien voor de kosten en voor de bombardementen zal enorm zijn. Dat de kannibalisten- moordenaars en terrorrissten en haatpredikers in Antwerpen niets Meer te zoeken hebben is niet meer dan terecht. Zeer moedige beslissing van BDW! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() anders niet?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Eigenlijk mogen ze mij ook schrappen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Ik merk het nu pas op.
Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Minder stemmen voor de sossen.
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De titel van de draad is:
Citaat:
Citaat:
En verder even de draad samenvatten: doet het Weverke niets, dan is het niet goed; doet het Weverke wel iets, dan is het ook niet goed. Ik sta in ieder geval voor 100 procent achter zijn beslissing. Als een burgemeester heeft hij weinig mogelijkheden tegen die gasten, maar tenminste doet hij iets met die weinige mogelijkheden. Was de federale regering maar even inventief en naarstig ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Misschien wel, maar nu hebben ze geen alternatief of beter gezegd ze kunnen zichzelf nog makkelijker overtuigen dat deze maatschappij ze niet wil.
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het feit dat ze naar daar gegaan zijn, in oorlogsgebied vanalles meegemaakt hebben, mss verkracht, geplunderd, gemoord hebben, dat vervalt allemaal in het niets tegen een administratieve sanctie?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Want je hebt gelijk, maar het alternatief, de maatregel terug intrekken, zou een compleet fout signaal zijn: ah nee, kom toch maar terug, koppensnellertjes, en profiteer maar eens goed van ons OCMW. Nooit in een stront roeren Bart... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Nee, mijn beste, maar hoe kwam het dat ze dat in de eerste plaats deden? Waarom gingen ze naar daar? Omdat ze uitgesloten werden zal daar ook zijn rol in gespeeld hebben, denk je niet? Dit bevestigt dat.
NVA= Niet Veel Avance Laatst gewijzigd door Tommm : 14 juni 2013 om 07:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het zijn niet zomaar "verworpenen van de aarde" hé, het is een bont allegaartje van gebrainwashte jongeren, sommigen met een schitterende toekomst voor hun, hoogopgeleid en al. Dit ga je toch nie op de maatschappij steken die hun zou uitgesloten hebben hé?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
NVA= Niet Veel Avance Laatst gewijzigd door Tommm : 14 juni 2013 om 07:51. |
|
![]() |
![]() |