![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Zelfmoord begint in onze moderne westerse samenleving een echte plaag te worden. Naar het schijnt is dat niet het geval in landen waar het leven nochthans veel harder is.
Wie heeft er hier al eens aan gedacht om er een einde aan te maken ? Mij bekruipt die gedachte wel eens af en toe, als ik zie in wat voor een wereld ik leef, hoe dom en slecht ontelbare mensen wel niet zijn, maar die gedachte waait rap over en ik heb er nooit werk van gemaakt ( = zelfmoordpogingen ). Suicidair gedrag komt nog meer voor. ( extreem zuipen, drugs, te snel rijden enz) http://www.preventiezelfdoding.be/co...=hulpverlening http://madbello.nl/7348/zelfmoord-tips/ Laatst gewijzigd door meneer : 16 juni 2013 om 07:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als het leven niet hard of gevaarlijk is, dan zorgen de mensen daar wel zelf voor...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We waren financiël welvarend eveneens, maar onze politici moesten zo nodig onze economie naar de kloten helpen, onze autonomie verpatsen aan de E.U. dictatuur, hun belangen vermengen met de bankiers die ons leegstelen en de industriëlen die delocaliseren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie er wil uitstappen, behoort dat recht te hebben. Een geluk dat de hedendaagse euthanasiewetten dit mogelijk maken op een ietwat elegante manier. Ik heb nooit aan zelfmoord gedacht, maar als ik vind dat mijn tijd gekomen is, wil ik er snel en pijnloos uitstappen.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
ach joh in marokko zou ik het gruwelijk goed hebben we hebben land en inkomsten wat moet ik hier doen, niets, nada, niente in 2011 was ik in marokko en had daar een cafe gekocht met mijn pa helaas was er iets mis met de vergunning en kon het feestje niet door gaan anders zat ik misschien nu ergens op een terras aan het boulevard met zorgvuldig gekozen vrienden met een panachi voor mijn porum, nadat ik van de sportschool even langs het cafe zou zijn geweest om te kijken of de sfeer daar wel okey zou zijn cafe had een mooi uitzicht op de zee, alles maar nee hoor, alles moest weer in de soep lopen om vervolgens weer naar nederland te komen om in 2012 8 maanden getrouwd te zijn in 2005 had ik een keer een cabrio bmw (full options) gekocht van 35.000 euro en heb een keertje 230 km p.u. gereden in spanje, ja dat ding kon niet harder stuur door de bocht wel met feeling vast houden en voet van het gaspedaal want stond op cruisecontrol werkte toen als reintegratieconsulent maar ben van dat werk afgestapt denk binnenkort toch maar weer een cv in elkaar zetten maar misschien eerst even op vakantie, effe tussen uit Laatst gewijzigd door g_z : 16 juni 2013 om 13:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar dat zoveel jonge mensen zich van het leven willen beroven ?!! Dan moet misschien toch eens naar de onderliggende reden gezocht worden, nietwaar ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
jah misschien na de vakantie, wil toch eerst even op vakantie (nu ik alles heb afbetaald en geen schulden meer heb) maar heb 2 of 3 leuke jassen en die kan ik dan niet meenemen natuurlijk liefhebbers zijn verschillende maten vandaag zou mijn broer 40 jaar zijn geweest (overleden in 91') op 16 juni geboren in 1973, tegen een trein gereden met zijn mt (crossmoter), schijnt in de familie voor te komen(erfelijk) verder heb ik ook wel wat verhaaltjes maar je kan nergens dichten hier hé http://www.aceshowbiz.com/news/view/00016226.html Laatst gewijzigd door g_z : 16 juni 2013 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1 Ding nog wel: Wie zelfmoord wil plegen , dat is zijn/haar goed recht !! MAAR .... neem geen andere (onschuldige) mee in uw zelfmoord(poging) !! Citaat:
Her husband Kurt Cobain's remains have been stolen from her home Hoe ziek is zo iemand ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren bij mij voor de deur. Dit is de zoveelste keer dat ik dit meemaak. Politie is soms heel vervelend om die bekeuringen, maar dit werk moeten ze dus ook doen.
De springster leefde nog en kreeg al een infuus tussen de wielen. Vraag is waarom zo ? en niet op een wijze die anderen niet kan traumatiseren. ![]() 19 augustus 2010 stond ik bij deze spoorbomen te wachten in de auto. Het was 33 graden en ik had dus de ramen van de wagen dus open. Ineens die man vlak voor me.......... werd door een trein vermorzeld. Gelukkig geen spits dus geen moeders met kinderen voor de bomen. Was een zeer oude man, terminale kanker en geen kans op een pijnloze genadedood. De wetten voor euthanasie deugen m.i. niet. Vraag, waarom dan die foto gemaakt ? Ik heb in mijn leven duizenden foto's gemaakt van treinen, in Nederland, Duitsland en zelfs de DDR.
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 16 juni 2013 om 20:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof namelijk niet in de mythe van de gelukkige jeugd (al evenmin als in die van de gelukkige oude dag. Citaat:
Citaat:
Wat houdt het leven van jongeren écht in. Hoe vrij zijn ze. Hoeveel zelfbeschikkingsrecht hebben ze. In hoeverre kiezen ze hun bezigheden, gezelschap,..... Ik wil voor geen geld meer -18 zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie een pilletje of spuitje kan krijgen, gaat niet zijn stuurwiel overtrekken en met zijn bolide aan de andere kant van de rijbaan nog wat anderen mee de dood insleuren, die er misschien op dat moment nog helemaal geen zin in hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
![]() Citaat:
Wat betreft de mythe inzake de gelukkige oude dag: ik hou je op de hoogte. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementslid
|
![]() Tieners willen er al "uitstappen" indien Justin Bieber stopt met zingen. Als de neiging er is, is elke reden goed.
Citaat:
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meneer. Lees eens goed het citaat hierboven. Vrij vertaald: je speelt dus met de gedachte om zelfmoord te plegen omdat je omgeving volgens jou te dom is om je te begrijpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) zoals gedemonstreerd met dierproeven, overbevolking stimuleerd doden. 2) de druk van buitenaf om aan bepaalde zaken te voldoen is zo groot, dat de zwakkere exemplaren er onder breken. 3) er komen steeds meer zwakkere exemplaren, doordat er teveel geprutst word met de vruchtbaarheid. 4) Door de verhoogde media-aandacht en het perverse systeem dat er nu is, weten we binnen de kortste tijd dat er een "iemand" zelfmoord heeft gepleegd aan de andere kant van het continent. Is die iemand een specifiek bekend persoon, of is de daad op zo'n manier gepleegd dat er nieuwswaarde aanhangt, dan is het zelfs wereldwijd.
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel U voor dat ze de volgende herhaling van FC De Kampioenen moeten missen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 17 juni 2013 om 11:13. |
|
![]() |
![]() |