![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-rechter.dhtml
Wat moet u doen bij inbraak? 1) BELEEFD vragen wat hij of meerdere komen doen. 2) Vragen of ze niets beschadigen AUB. 3) Vragen of ze wapens bezitten. 4) Vragen (smeken) dat ze "U" niet pijn doen of doden. 5) Braaf alles overhandigen. 6) Misschien uitnodigen op de koffie. Niet vergeten dat "U" zich "ABSOLUUT" niet mag verdedigen héé.En natuurlijk dit is Belgieland remember ! Die advokaatjes zijn ook grappige kerels héé,flinke kereltjes vind ik. ik kan mij gerust voorstellen dat die crapuulbendes naar belgenland massaal afzakken(Wat een vrijheid hier) Stel u voor beste mensen zelfs De autoriteiten van Roemenie verwittigen dat hun (crapuulWerkvolk ) in aantocht is.Toch lief van hun ......!! Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 6 juli 2013 om 18:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() "Mijn cliënt was ongewapend, had niét de intentie de moeder of zoon aan te vallen en heeft enkel een fiets gestolen."
Daarom dat hij plots naast het bed stond van de moeder... Ik zou gaan voor een steekwond in de hals. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is precies de rede waarom deze inbreker geen schadevergoeding moet krijgen. Hij heeft zelf die instincten/gevoelens bij die jonge opgeroepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Binnenkort wordt je aangeklaagd omdat er niks te vinden is in uw huis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Only in Belgium.
Ik had er verdomme in geschoten tot hij préparé was.
Laatst gewijzigd door Demper : 6 juli 2013 om 20:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die gaan dan de 28 deelstaten afreizen, één per één, en overal hun zakken vullen. Zulke voorvallen gaan we dan NOG meer meemaken. Harde tijden wachten ons. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bestaat er al een naam voor 'inbrekersex'?
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zitten drummers safe.
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Goei grapke ze. Trouwens, er zijn vrouwen die daarover fantaseren he. Neuken met een inbreker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
8) Ook de garantiebewijzen geven van de nieuwe te stelen voorwerpen 9) Gun hem ook een pauze tijdens de inbraak 10) Geef hem nog een extra €-tip ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk is dit wel een geval van wettige zelfverdediging. Midden in de nacht een vreemde in de slaapkamer van je moeder die logischerwijze begint te gillen. De rechter kan niet verwachten dat je daarop koel reageert met een aftasten van de mogelijks nobele bedoelingen van de inbreker. Dat is overlevingsinstinct dat dan de overhand krijgt. Ik stel voor dat de rechter de inbreker de familie extra laat betalen voor het leed dat hij de familie veroorzaakte door hen ten onrechte voor de rechter te slepen. Blijkbaar kan de inbreker een advocaat betalen. Als men hem nu in de rug geschoten had toen hij reeds op de gestolen fiets zat...dat is iets anders. Maar dit. Oppassen natuurlijk met Het laatste nieuws. Die nemen het niet te nauw met de waarheid. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 7 juli 2013 om 04:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Die fucker alsnog opzoeken en afmaken, kwestie van geen half werk te leveren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U vergeet de Heer Thomas Vandemeulebroucke, zijn advocaat, te vermelden.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij kwam dus gewoon boven in de slaapkamer van de moeder vriendelijk vragen waar ze hun fietsen stallen en waar de sleutel van het fietsslot lag. Allemaal zo'n commotie zeg!
Die zoon had hem gewoon moeten begeleiden naar de garage, de poort opendoen en hem de sleutel van het fietsslot overhandigen. Hoe moeilijk maken de mensen het soms toch hé. Ik neem aan dat de fietsenweigeraars de hospitalisatiekosten van de inbreker moeten betalen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Wat is dat toch met ons land?
Pfff, beschamend. Men zou alle rechten moeten verliezen als je inbreekt. Al vrees ik dat er dan misschien wel wat mensen een huis binnengesleurt zullen worden om als "inbreker" gelyncht te worden... Laatst gewijzigd door plakker : 7 juli 2013 om 08:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Hij had maar een arbeidsongevallenverzekering moeten nemen.
Overigens vind ik het wél raar dat je met een "klaplong" en messteken in de hartstreek nog een fiets kunt stelen. Of ging dat aan de slaapkamerscène vooraf, en stond hij op zijn nieuwe fiets naast het bed van deze mevrouw? Raar verhaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sinds oulematou moeten zwartwerkers toch geen speciale verzekering hebben... Het Fonds voor Arbeidsongevallen zal wel centjes aan de inbreker geven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor de knieschijven gaan. Dan naar buiten sleuren en curb-stompen.
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Straks gaan ze nog een inbrekersstatuut eisen, eengemaakt met bediendes en arbeiders weliswaar.