![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ongelooflijk maar waar, maar plots borrelde de oplossing naar boven. Hoe kunnen we er voor zorgen dat mensen niet meer naar hier hoeven/willen te komen om aan de schrijnende armoede in hun derde wereld land te ontsnappen.
En plots zoals een bliksemflits bij heldere hemel zag ik DE oplossing. Simpelweg. zo helder is kraantjeswater. Ik wist het. en omdat ik nog de slechtse niet ben zal ik het samen met jullie delen en dat moogt ge letterlijk nemen. Bon here we go. Stap 1 : we schaffen de hele sociale zekerheid af. Maar dan ook helemaal. Geen dop, geen ziekengeld, geen weet ik anders nog welk leefloon en hulp. niks nougatbollen noppes den drol meer. O ja ook geen pensioen meer. Stap 2 : iedereen, maar dan ook iedereen staat al zijn bezitingen af aan mij. Ik zal ten gepaste tijde mijn rekeningnummer wel opgeven om uw geldelijke bezittingen over te maken zodat ge het batige saldo van al uw rekeningen en spaarboekjes en andere kasbons kunt storten. Dat is pas herverdelen. We herverdelen gewoon totdat iedereen (behalve ik natuurlijk maar ik ben dan ook nen Tegendraadse mens) niks meer heeft. Stap 3 : we stoppen allemaal collectief met werken. We blijven thuis, zitten wat rond te hangen op straat in onzen hof (van uw huis dat ondertussen mijn eigendom geworden is - maar wees gerust ge moet geen huur betalen. Als deze 3 stappen zijn uitgevoerd zult ge zien dat er nog weinig mensen deze streek zullen komen opzoeken. Dus alle illegalen zullen een andere bestemming zoeken. Nu zullen sommigen misschien beginnen preutelen over hun centen die ze moeten afgeven maar dan zeg ik U : gij ze vuilen egoist. Waarom zoude gij het beter moeten hebben dan die arme sukkelaars ? zijde gij niet solidair soms ? Het is op termijn de enige oplossing. Zeg maar dat ik dat hier geleerd heb op deze site.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 20 augustus 2004 om 13:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() gij ze vuilen egoist. Waarom zoude gij het beter moeten hebben dan die arme sukkelaars ? zijde gij niet solidair soms ?
Das gedachtenlezen se
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Hahahaha ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() nu ben ik eens serieus en nu beginnen ze te lachen se ....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ik vind het geen slecht gedacht, maar als ik mij nu eens zou opofferen om alle goederen en gelden van de mensen op mij te nemen. Want daar ligt ge 's nachts toch maar van wakker, als ge zoveel geld en huizen hebt. 'K zal kik da wel op mij nemen.
Dus: je plan is goed, maar gelieve alles op mijn rekening te storten en alle onroerende goederen op mijn naam te zetten.8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Mijn gemoed schiet vol bij zovel nobel zelfopoffering van Generaloberenzovoort. Dat is pas schoon.
Maar als bedenker van het, zeg nu zelf, sublieme idee moet ik er maar de gevolgen van dragen. Ik kan niet aanvaarden dat iemand in mijn plaats alle problemen van de andere mensen moet dragen. Ik dank de generaal voor zijn genereus aanbod maar ik zal het wakker liggen wel voormijzelf en ikzelf voorbehouden.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() geen klusjesman, vrouw nodig?? of laat je alles verkrotten??
Of misschien iemand om inventaris te maken. Nog enkel jaartjes en ik ga met pensioen, maar ja, dat bestaat dan ook niet meer.. Laatst gewijzigd door omaplop : 20 augustus 2004 om 14:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() pech omaplop. en ja laat maar verkrotten. ge denkt toch niet dat ik daar geld aan ga geven zeker. neen, neen het is juist de bedoelingen dat we in krotten gaan leven om de mensen af te raden naar hier te komen.
En daarbij waarom zoude gij in een beter huis moeten leven dan nen bantoeneger in Afrika ?? ik merk enig egoisme in uw bericht. Zelfs zo'n vraag nog maar durven stellen. Foei. U staat onderdaan de solidariteitsladder. tss tss tsss
![]() |
![]() |