![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Naar aanleiding van dit artikel over een sms dienst tegen discriminatie aan de ingang van discotheken.
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw..._discriminatie Moslims hebben sowieso niets te zoeken in een dancing, da's helemaal haram voor die eikels dus waarom ze dan nog binnen willen is me een raadsel, zal wel voor de vlamse hoeren zijn dan. Kan een discotheek aan de ingang geen moslims of gelovigen weigeren? Die zaak is toch haram dus doen ze de islam gemeenschap een dienst net zoals bepaalde gelegenheden niet toegankelijk zijn voor ongelovigen. Er is een makkelijke manier om moslim gespuis buiten te houden en dat is gewoon om enkel koppels toe te laten, zijnde een jongen en meisje wat ook z'n zus kan zijn. Moslim jongeren vallen altijd binnen in bendes zonder meisjes want hun zussen mogen meestal toch niet mee. Geen discriminatie en toch geen moslims in je zaak behalve de koppels waar je sowieso geen extra last mee hebt. ![]() Laatst gewijzigd door BonBon : 29 juni 2013 om 11:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens de wet is dit niet toegestaan. Maar naar mijn persoonlijke mening moet dit zeker kunnen.
De eigenaar van een discotheek moet zelf kunnen beslissen wie hij of zij wel of niet binnen wilt laten. Alleen als een eigenaar niet wilt dat er allochtonen in zijn discotheek komen, dan moet hij of zij dat ook met een grote poster op de voordeur duidelijk maken. Daarbij.. wil ik geen huilie huilie zien als er opeens wat grote stenen door zijn discotheek worden gegooid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En verder kwamen daar alle andere mensen binnen, meestal dus van ergens anders: illegalen, mensen aan de drugs, mensen aan de crack. 't Is mijn broer, maar het was het slechtste beheer dat je je kan indenken voor een horeca-zaak. Hij is natuurlijk failliet gegaan. Moslimjongeren (op uitzonderingen na) beheersen de cultuur van het uitgaansleven niet. Wat ik zeer jammer vind is dat de overheid dat uitgaansleven probeert kapot te maken in de naam van gezondheid. Maar eigenlijk zie ik hier een tendens van mensen in de veertig en de vijftig jaar in de politieke wereld die altijd zo braaf zijn geweest en de ambiance niet begrijpen. Mensen zijn slimmer geworden en richten zelf hun feestjes in. O op tien voor de overheid dus. Breng de horeca maar naar beneden, is de overheidspolitiek. En mensen die zich niet kunnen gedragen omdat ze tot onze cultuur niet behoren, brengen een duitje in dat zakje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door BonBon : 29 juni 2013 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als jij dat perse wilt doen, ik houd je niet tegen hoor. Doe je ding. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen je mag geen onderscheid maken op etniciteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je nu eens een Salafist als portier aanneemt, dan zal die de Moslims vast niet binnen laten. Dat kan dan niet als discriminatie gezien worden denk ik, want hij wijst hun gewoon op hun Godsdienstige regels.
![]()
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Ja, maar een salafist mag niet werken voor een bedrijf die alcohol verkoopt, dat werkt dus ook niet. Daarbij, die salafist zal alle vrouwen ook lastig vallen, het is net zoiets dat je wil vermijden natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Café's zijn altijd moeilijk om over te nemen, zelfs zonder allochtone groepen. Ik ken ook zo iemand en het is gelukt maar het was verdorie moeilijk om de dagelijkse dronkaards buiten te krijgen, als je die toelaat krijg je geen ander volk meer hè. Nu, ik ben toch geen café ganger, met het rookverbod ga ik eindelijk weer eens op café met maten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet als café-uitbater consequent zijn vanaf het begin en en zo je publiek wat bepalen. Zo moeilijk is dat niet. Gewoon die lui 1 pint laten drinken en hen duidelijk maken dat ze dan best opkrassen. Desnoods bij de arm nemen en effectief buitenzetten. Ik spreek over situaties uit eerste hand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Geachte heren BomBom en Mantra,
Het is niet verboden, de WC's en pissijnen zo te installeren dat men zijn behoefte slechts in de richting van Mekka kan doen. Ook kan men een kruisbeeld ophangen. Dit beeld wordt door mohammedanen verafschuwd omdat in de koran staat dat "profeet" Jezus niet gekruisigd is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dikke inkomprijs voor mannetjes zonder wijfjes + gratis bonnetje voor alcoholisch drankje.
Lagere inkom indien in vrouwelijk gezelschap. Ik vind het vreselijk dat de horeco verplicht worden hun zaken te laten verloederen enkel en alleen om die discriminatie wetten te volgen. Ik ken een zeer succesvolle zaak die op een bepaald moment klaar de dieperik inging omdat een verrijkende bende uit naburige stad het ding gevonden had. Op een paar maanden tijd helemaal om zeep. Dan hebben ze besloten er een BESLOTEN club van te maken: enkel nog toegang tot leden. Vroegere klanten werden verwittigd en kregen tegen een beperkte prijs een lidkaart. Probleem was opgelost.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Hun vriendin mag niet mee, hun vrouw niet, hun zus niet, hun nicht niet ... want het zijn allemaal vrouwen. En dan zou men wel eens kunnen zien hoe anti-haram men leeft. Koran toepassen als het uitkomt en anders niet, is toch simpel. Wat valt hier niet aan te begrijpen ...
![]() |
![]() |
#20 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |