Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 juli 2013, 10:05   #1
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard persvrijheid en rollende ogen... wat betekent dat ?

http://4nieuws.be/binnenland/561631/...toespraak.html

tijdens de toespraak over de persvrijheid rolden de ogen van claire ostentatief
Volgens mij betekent dat claire een grote nuance plaatst achter persvrijheid, waarmee ze bedoelt volgens mij dat ze weet dat er geen persvrijheid bestaat in Belgie, omdat het 'huis' vol zit met geheimen....
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2013, 10:08   #2
graaf de bethune
Gouverneur

Standaard

Inderdaad, Claire zal wel meer weten. Als ik de traditio's hoor zeggen dat de MEERDERHEID van de Belgen een koning wil, dan draaien mijn ogen ook serieus. Enerzijds omdat dit nog op geen enkele manier werd gemeten vb met een volksraadpleging, anderszijds diezelfde traditio's hebben een land gemaakt dat geregeerd wordt door de minderheid, de meerderheid heeft hier haar rechten niet, alarmbellen???? Belangenconflicten???????????? dus wat zitten ze te zeggen, de meerderheid van de Belgen wil dit. je ogen zouden voor minder gaan rollen.
graaf de bethune is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2013, 10:13   #3
Le Téméraire
Provinciaal Statenlid

Le Téméraire's schermafbeelding

Standaard

Het betekent gewoon helemaal niets. Het samen gooien van wat toevalligheden maakt geen feiten. Maar goed, men moet de krant met iets vullen, niet waar? De hele troonoverdracht was eigenlijk maar saai.
Le Téméraire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2013, 10:23   #4
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
http://4nieuws.be/binnenland/561631/...toespraak.html

tijdens de toespraak over de persvrijheid rolden de ogen van claire ostentatief
Volgens mij betekent dat claire een grote nuance plaatst achter persvrijheid, waarmee ze bedoelt volgens mij dat ze weet dat er geen persvrijheid bestaat in Belgie, omdat het 'huis' vol zit met geheimen....
De persvrijheid heeft ook zijn grenzen.
Er zijn reeds doden gevallen omdat de pers denkt dat zij zich alles mag veroorloven om aan nieuwgaring te doen.

Het Nederlandse koningshuis heeft afspraken moeten laten ondertekenen door de pers om nog rustig op vakantie te kunnen gaan.

Als de pers het had gedurven, waren ze tot op de verlostafel gekropen om de nieuwe troonopvolger als eerste te kunnen fotograferen. Als het kon, nog terwijl hij uit de kut van Kate aan het komen was.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be