![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() In De Tijd van dit weekeinde (pag.5) las ik 'toevallig' volgende uitspraak van Karel De Boeck, topman van Dexia:
"De Tijd: "Duimen maar dat de eurocrisis niet opnieuw opflakkert. Daar is Dexia bijzonder kwetsbaar voor". De Boeck: 'Klopt. Als Italië, Spanje of Frankrijk een deel van hun schulden niet zouden betalen, zijn we om zeep. En als het rentepeil op overheidspapier uit die landen te fors stijgt, dan eet dat finaal onze solvabiliteit op. We zullen wel zien hoe we varen. Maar weet u, er zijn weinig partijen die ons helpen. Op een paar goedwillende mensen op de kaai na, staan we er helemaal alleen voor.' En in had me juist voorgehouden om wat positiever in het leven te gaan staan! Dat zal een moeilijke opdracht worden vrees ik. Hoe vaker ik de bovenstaande uitspraak van De Boeck lees, hoe moedelozer ik word. Gelukkig verspillen onze media dagelijks uren/kilo's onzin over onze monarchie, buitenlandse prinsjes, voetbal, wielrennen, zwemmen... Onvoorstelbaar. ----------------------------------- Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de media draagt wel een grote verantwoordelijk door mee te doen aan de goed nieuws show, en het volk permanent te brainwashen naar de richting van hun eigen grote gelijk. De problemen worden er niet mee opgelost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() 'k Ben dat geleuter nogal beu allemaal...
Het kan niet snel genoeg ontploffen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volstaat immers een aantal keren na mekaar, en te beginnen in mei volgend jaar, te stemmen op de juiste partij. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vuurwerk (van dat goedkoop zoals in Egypte ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enjoy! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is een kleuterke in verhouding tot het Dexia probleem Zelfs BHV ( hun stokpaardje) konden ze niet rechttrekken, laat staan dat ze zich gaan bemoeien met een wereldreus als Dexia - laat me niet lachen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() zolang de N-VA beter gaat toekijken op invaliden die niet kunnen werken maar wel duizenden postings kunnen plaatsen ,ben ik al wreed content
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() opletten wat ge zegt vent!
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() met invaliden lacht men niet,dat gaat er precies bij u niet goed in he!
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tijd voor de revolutie! de kapitalistische revolutie!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
wij beloven u de oplossingen voor al uw problemen, ... stem op ons want het is allemaal de schuld van de walen, migranten, cd&v en acw, de joden, de Chinezen, de Indiërs, de marsmannetjes, ... wat we zelf doen doen we beter. Stem op ons want de intrede van miljarden goedkope arbeidskrachten wereldwijd gaan wij voor u oplossen zonder dat u of uw kinderen en kleinkinderen hun welvaart gaan zien dalen. Wij zijn het niet die u tot 70 willen zien werken dat is dexia acw cd&v, wij zeggen nooit iets wat jullie tegen de borst kan stuiten, bloemen rozen en maneschijn als je op ons stemt. We weten en kunnen alles en doen dat voor u. Stem n-va en je krijgt 70 maagden. Stem op onze grote leider, stem De Wever. Leve de zege! Houzee ! Zij zullen hem niet temmen, de fiere Vlaamse Leeuw, Al dreigen zij zijn vrijheid met kluisters en geschreeuw. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, Zolang de Leeuw kan klauwen, zolang hij tanden heeft. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, Zolang de Leeuw kan klauwen, zolang hij tanden heeft. Zolang de Leeuw kan klauwen, zolang hij tanden heeft. De tijd verslindt de steden, geen tronen blijven staan: De legerbenden sneven, een volk zal nooit vergaan. De vijand trekt te velde, omringd van doodsgevaar. Wij lachen met zijn woede, de Vlaamse Leeuw is daar. Ooooooohhhhhh ik kooooooom
Hij die de arme berooft, leent den Here J.J. Mundus vult decipi, ergo decipiatur. BDW Laatst gewijzigd door Nar : 1 augustus 2013 om 06:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zag het aan de verhitte gezichten Van Jan Klaassen, Piet Lut en de rest : De maatschappij zou vandaag nog veranderen Want ze vonden haar rot als de pest En Piet Lut zei : tot meerder genoegen Van onze bazen die zwemmen in 't geld Staan wij maar ons lijf af te sloven Dat moet uit zijn, wij gebruiken geweld 't Is te laat voor gepraat, wij komen op straat En we maken revolutie, de grote revolutie Wij eisen onze rechten, wij willen ervoor vechten Want we maken revolutie, de grote revolutie Nog even, nog even Er zijn geen bazen meer, geen knechten Zei een arbeider "laten we vechten" Alleen is dit niet het goede moment Nu juist ons weekloon gaat stijgen Men belooft zelfs met driekwart procent Geef me drie, hooguit vier kalme maanden Dan heb ik genoeg geld gespaard Kan ik eindelijk mijn TV afbetalen M'n koelkast en m'n oudvlaamse haard Eenmaal dat voor mekaar sta ik heel en al klaar En we maken revolutie, de grote revolutie Wij eisen onze rechten, wij willen ervoor vechten Want we maken revolutie, de grote revolutie Nog even, nog even Er zijn geen bazen meer, geen knechten Zei een arbeider "het lijkt me ook beter" Dat met vechten nog wordt gewacht Want de leiders van onze syndicaten Hebben het net tot minister gebracht Zij verhogen misschien ons pensioentje Of wij krijgen een vakantieweek bij Alleen is dat nog helemaal niet zeker Maar als iemand het doet dan zijn 't zij Eenmaal dat voor mekaar staan wij heel en al klaar En we maken revolutie, de grote revolutie Wij eisen onze rechten, wij willen ervoor vechten Want we maken revolutie, de grote revolutie Nog even, nog even Er zijn geen bazen meer, geen knechten De revolutie is er nooit gekomen Iedereen had zo z'n tijdelijk bezwaar Was bezorgd om z'n auto, z'n huis en z'n huur Of keek liever naar Feyenoord-Standard Lalala...
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 1 augustus 2013 om 22:46. |
|
![]() |
![]() |