![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Is de Schoof zot geworden? | |||
Ja jong, begrijpt gij dat nu niet ? |
![]() ![]() ![]() |
4 | 28,57% |
Neen, tenzij dat ik zelf ook zot geworden ben. |
![]() ![]() ![]() |
10 | 71,43% |
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doe een oproep naar mijn mede-forummers.
Ofwel word ik zot, zo zot als een deur, ofwel zijn ze daar in Gent zot geworden. De Hells Angels, geen doetjes, doen een toerke op hun moto's. Nou, er zijn veel motoclubs, wielerterroristenclubs, wandelclubs, oldtimerclubs, 2cv citroenclubs ... die een toerke doen zo af en toe. Maar die Hells Angels zijn wel bekend dat het ambetante gasten zijn. Echter, dat mag niet uitmaken: als ze niet in 't gevang zitten, en als ze hun tax voor hun moto's betalen, en verzekerd zijn, dan mogen ze rondrijden. Gelijk iedereen. NEEEEEN !!! Niet gelijk iedereen. En d�*t is moelijk te begrijpen voor de Schoof. Want die zou net overal alles in werking stellen, om overtredingen vast te stellen. Niet in het geniep, o neen. Die Hels Angels zouden het mogen weten. Dus, vul uwe poll nu maar in. titel: Gent is klaar voor komst Hells Angels link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20130816_00695203 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Schepen
|
![]() Ik vind niet dat gij zot geworden zijt.
Maar gezien mijn nickname, pleit dat misschien niet in uw voordeel..
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Flikken zijn de schande van de maatschappij. Verbaast ben ik niet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Probleem zit bij degenen die de flikken zo'n dingen laten doen. En bij het gerecht dat er voor zorgt dat het werk dat ze doen nutteloos lijkt. (behalve flitsboetes en zo ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() En wie is de baas van de polies ?
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gelukkig ben ik niet de enige die van stomme verbazing achteroverviel toen hij dit hoorde.
Wie is verantwoordelijk voor deze beslissing? Hoe is het mogelijk? Voor dat clubke motorrijders worden de wetten aangepast. In Maasmechelen mag een concert niet doorgaan omdat men rellen vreest tussen deze Hells angels en hun rivalen. De Amerikaanse cultuur, macht van het geweld, verovert ons land. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementslid
|
![]() Ik snap het ook niet goed maar volgens de burgemeester van Assenede gaat het om een normale procedure die men ook volgt bij bv wielerwedstrijden:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie, zo'n parcours wordt op voorhand bepaald en als de karavaan vertrekt rijden er Prospecten en Hangarounds voorop die al de kruispunten en zijstraten afsluiten. Als de politie nu de straten afsluit op vrijwillige basis, dan lijkt het er toch nog enigszins op alsof ze alles onder controle hebben, want als ze dat niet doen dan erkennen ze stilzwijgend de HA als autonome ordedienst. Alle kruisende straten worden afgezet, of dat de politie dit nu doet of niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dan moeten ze hun bek maar opendoen. Het gerecht, nog zo eentje. Overlaatst aangifte gedan van gestolen voertuig. Had in dat voertuig een object aangetroffen dat niet van mij was. Ze hadden vingerafdrukken erop gevonden. Moest gaan vingerafdrukken afgeven en liefst zo rap mogelijk. Ga nog dezelfde dag terwijl ik eigenlijk een meeting had om vingerafdrukken af te geven op hun vingerscanner. Laten ze me eerst een uur en half wachten Als ze me dan eindelijk komen halen, dan geven ze als excuus dat het enige machine is van heel antwerpen, maar als we in het kot aankomen, staat die machine uit. Dan terwijl ik zit in dat kot te wachten, wil ik even telefoneren om de status van de meeting te horen. Vliegt die flikker tegen me uit dat ik in de bak zit en niet mag bellen. Ik vraag rustig aan die persoon waarom ik dat niet zou mogen. Ik ben als slachtoffer mij komen aanbieden en heb geen enkel arrestatiebevel lopen tegen me. Begint die gast bijna te schuimbekken omdat ik nog het lef had om hem tegen te spreken. Flikken zijn het laagste van het laagste. Vettigheid. Hetzelfde level als die idioten in de wetstraat en als het van mij afhing mochten die evengoed geprocessed worden. Ik hoef die apen hun bescherming niet, als ik iets gedaan moet hebben dan betaal ik er wel voor. Dan weet je tenminste dat het (goed) gedaan is Laatst gewijzigd door openeye : 16 augustus 2013 om 23:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Schepen
|
![]() Openeye = crimineel ?
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() Neuh, ik ben harmloos
Vergeet het maar. Daar steekt zoveel beveiliging dat ik die zelfs in de marollen zet. Zoek maar eens voor de fun ravelco op. http://www.ravelco.com/ Laatst gewijzigd door openeye : 16 augustus 2013 om 23:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Schepen
|
![]() Serieus? Iets zegt mij dat gij slechte ervaringen hebt met de politie, een braaf mens zegt zoiets niet.
Vertel eens, Openeye, wat mogen we niet weten? Ook een verklaring. Echter, crimineel = veel tocht in de hersenpan.
![]() |
#18 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Heb al een genoeg voorbeelden gegeven waarom ik een hekel aan die gasten heb op dit forum. Zoek maar tussen men berichten. Lol wtf? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |