![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De afvaart van de Lesse is iets traditioneels voor mij.Kheb het al minstens 15 keer gedaan en ik zou het het liefst blijven doen.Kwas dan ook daarheen getrokken om op 15/08 hetzelfde te doen.Op 14/08 tentje geplaatst op traditionele camping,overgenomen door Nederlanders,maar dezelfde camping als de vorige 14 keer.Dan naar de kassa van de bootjes vertrokken om mijn ticket te reserveren voor de dag erop.Het was echter onmogelijk om een ticket te reserveren wegens overboekt.Bij verschillende firmas geprobeerd ,maar overal hetzelfde antwoord.Dan maar hopen om op 15/08 een ticket te verkrijgen.Ook dat bleek onmogelijk dus.Dan maar een ticket gekocht voor 16/08.
Daarover gepraat met verschillende mensen die kennis hebben van de situatie (Khad dan toch een hele dag nx te doen).Blijkt dat 1 grote speler het hele afvaartgebeuren wil overnemen.En dat politieke krachten de vissen willen beschermen tegen kajakkers.(Ecolo,groen)De politiek heeft het aantal kajaks beperkt tot 1100 per dag.Er zitten tellers op bij dammen.De vertrektijden zijn opgelegd;11.30H bij 20 km.14.00H bij 10 km. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() De ene vis zijn leven is de hobby van de andere waard...
Vraag het maar eens na bij de walvissen en de dolfijnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn geen vissen.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Die kajakverhuurders laten zich zomaar in de luren leggen? Dat geloof ik niet!
Zever, gezever! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Wat is mijn probleem nu?
Wel;(1)De grote speler van de verhuur word duidelijk geholpen door de plaatselijke politics. (2)De klanten kunnen geen keuze meer maken door de monopolie positie van die heer. (3)Op mn vrije dag gezien dat de enige overblijvende speler(de gele) zich keurig aan de regels houdt,terwijl de rode en blauwe kajaks daar hun laars aan lappen. (4)Dat ik bij mn ticket een busrit betaal (koppelverkoop)terwijl de trein er maar 10 minuten op doet. (5)Dat die bussen met mondjesmaat toekomen en niet veilig zijn.(hopen rechtstaande passagiers op een landelijke weg met 90/km/h. (6)Dat daar neerbuigend over wordt gedaan door plaatselijke politics,terwijl er 1500 boten aan 40 euro per dag gelost worden.Deze toeristen verblijven ,eten,drinken ook nog in de omgeving van Dinant. Kheb ook met Franstaligen gesproken op de camping,en zij vinden het zeer storend dat de gesprekken onderling in het Nederlands zijn. In feite vinden sommigen aldaar het toerisme niet leuk.Laat ons gerust,je moet enkel geld geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doe enkel mee aan afvaarten van de Leffe.
(en dat is een leugen, want ik drink niets meer van die brouwerij)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Bron? Eigen ervaring.Ik dus.
Resultaat? Ik heb op een goede camping verbleven,gerund door Nederlanders. Ik heb goed gegeten,in een restaurant gerund door Mechelaars. Ik heb gesprekken gehad met bedienden die me in vlekkeloos NL of Fr konden antwoorden.Géén Walen dus. Onverdraagzamers toch hé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is triestig als je labrador niet bij je kajak wil blijven wegens te traag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Extreem grappig is een kopvodvrouw in een kajak.Anderen gaan er de humor niet van inzien.Maar ik vond het grandioos.Ligt het aan mij ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Ze heeft haar doekje opgehouden terwijl haar doorkijk kledij het leuk maakte.Naakte dame mét kopvod.Das pas kunst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() haha, een volledig afgang. dat klopt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Om mn labrador echt te doen luisteren,moest ik mn stem verheffen.Dat is iets dat ik maar zelden doe.Mn labi RIP kwam ook vanzelf terug ,meestal nadat ze haar in iets rot had gerold.Dus meestal zocht ik haar niet echt,toch werd ik wakker in een rotgeur,met mn beste vriend kwispelend en lekkend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Je mag eens raden wie er extreem laat kwam aangesukkeld.Tip 1,Dikke blanke wijven.Tip 2,De richting van Mekka is belangrijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() wat een gezeik...
Zet zoiets in K & K |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Zou nochtans een mooi draadje kunnen zijn als men het gebruikt om mensen te laten inzien dat er in Vlaanderen genoeg alternatieven zijn zodat ze hun verlof niet meer in Wallonië moeten spenderen.
Zo zijn er ook kayakplaatsen in Vlaanderen wat maakt dat de Lesse of dergelijke geen noodzaak zijn voor een dagje uit. De walen blijven (gelukkig) meer weg van de Vlaamse kust dus kunnen Vlamingen ook meer uitstappen in eigen land doen. Boeketje Vlaanderen op z'n Politics, eigenlijk iets dat in maatschappelijke kan staan... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |