![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is bij jullie de site van Politics ook merkelijk trager dan andere sites?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Nee, niet dat ik al ondervonden heb.
Misschien in je browser je geschiedenis eens wissen? Een heel goed programma om je PC op een veilige manier op te schonen: http://www.piriform.com/ccleaner |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat kost het? Ik zie op die site van piriform nergens een prijs aangekondigd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Het is freeware en echt een heel goed programma!
Hier vind je nog wat nederlandstalige info. Ik veronderstel dat je Windows gebruikt als OS? Ik gebruik het al enkele jaren en nog nooit miserie mee gehad. Nog een kleine tip: maak voordat je het programma laat lopen nog een herstelpunt aan. Dan ben je safe, mocht er toch iets mislopen. Ik heb het echter nog nooit tegen gekomen dat er iets mis ging. Laatst gewijzigd door Rollercoaster : 24 augustus 2013 om 19:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een goed programma binnen de gratiswereld, en zonder vervelende adverteerders. |
|
![]() |
![]() |