![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waar is de tijd dat we ervoor wakker bleven?
2003 ![]() 2005 ![]() 2007 ![]() 2009 ![]() 2010 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja, die tijd komt niet zo gauw weer. Nochtans hadden Clijsters en Henin met veel pittiger tegenstand te maken dan Flipkens en Wickmayer vandaag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Henin op de USO 2007 (Serena in de kwartfinale, Venus in de halve finale). Clijsters op de USO 2009 (Venus in de achtste finale, Serena in de halve finale). Ze zijn als ik mij niet vergis de twee enige speelsters die dat ooit gedaan hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Voor Justine wou ik al eens wakker blijven, voor Kim niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Persoonlijk vond ik dat Justine een veel mooiere speelstijl had dan Kim. Dus een wedstrijd van Justine tijdens de nachtelijke uren vond ik de moeite om voor wakker te blijven (of op te staan). Dat had ik niet voor wedstrijden van Kim. Mag ik, ja |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Jammer dat fair play niet al te hoog op haar prioriteitenlijstje stond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En wat dat laatste puntje betreft: dat had ze niet eens nodig, dus snapte ik haar gedrag soms niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wickmayer maakt er weer een potje van. Ze verliest met 1-6, 1-6 van Kirilenko.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben tennisfan van het eerste uur maar de laatste jaren heb ik er mijn twijfels aan in de zin van dat er veel matchen 'verkocht' zijn en dat begint op te vallen.
Men kan op zowat alle sportevenementen gokken en dan stel ik mij de vraag, gaat dat allemaal nog wel eerlijk? Een voorbeeld: Citaat:
Daarna niet veel meer in de kijker gelopen die Kvitova. En zo zijn er tal van voorbeelden. ![]() Ik kijk er nog graag naar ondanks dat het tegenwoordig al zoeken is waar ze de matchen uitzenden. Eurosport beperkt zich tot het schansspringen op gras, biljarten,wielrennen en voetbal. Ik denk dat Kim en Justine op het juiste ogenblik 'gestopt' zijn. ![]() Prima werk van Flipkens, Yanina????
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |