![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Poll Enkel en Alleen Voor N - V A - ers | |||
N-VA zal nooit samenwerken met het racistisch nazi Blok |
![]() ![]() ![]() |
16 | 47,06% |
Mss is ooit samenwerking mogelijk met deze Vlaamse radicalen |
![]() ![]() ![]() |
18 | 52,94% |
Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [font=Arial][size=2]Enkele n-va-ers op dit forum behoren tot de meest fanatieke VB-busters die men zich kan voorstellen.[/size][/font]
[font=Arial][size=2]Zelfs in die mate dat hun postings onmiddellijk bijval krijgen van 'notoire' linkse Belgicisten vh type 'thePiano'.[/size][/font] [font=Arial][size=2]Zelfs in die mate dat men zich kan afvragen of men niet te maken heeft met nepflaminganten (vh type 5e kolonne) dan wel nuttige idioten ten bate van de 'Belgische zaak'. [/size][/font] [font=Arial][size=2]Vandaar deze poll zonder 'nee, maar' of 'ja, maar'.[/size][/font] [font=Arial][size=2]Zijn zij een achtergebleven infantiel restant van de VU dat zich beter bij spirit had aangesloten?[/size][/font] [font=Arial][size=2]Vertegenwoordigen zij met hun ziekelijke VB agressie en haat de algemene partijlijn? [/size][/font] [font=Arial][size=2]Of zijn zij een kleine maar actieve minderheid van hoogst individuele bewegers in Geert Bourgeois' Vlaams Republikeinse kartelpartij?[/size][/font] [font=Arial][size=2]Uiteraard als NIET N-VA-er kan ik zelf niet stemmen.[/size][/font]
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit ervaring weet ik dat heel veel N-VA'ers heel anders over het Vlaams Blok denken dan bepaalde partijgenoten hier op dit forum. Hier zitten een aantal mensen die blijkbaar maar één doel hebben: haat spuien tegen het Vlaams Blok.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Er zou maar kunnen gedacht worden om met het Blok in zee te gaan wanneer het Blok volgende voorwaarden voldoet:
- Volledige vernieuwing van hun bestuur. Dus geen FDW, Dillen, enz... (naar mijn mening is Annemans daar ook op uit door het binnenhalen van vreemde eenden) - Zij aankomt met inhoudelijke alternatieven - Zij het humaan nationalisme nastreeft. - Zij bereid is op een correcte humane manier te praten en te onderhandelen, voor een Vlaamse autonomie. - Zij volledig het racisme afzweert en niet tolereert dat haar leden en mandatarissen racistische motieven hebben. - Zij stopt met die niets zeggende oneliners. |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
"Voor zes miljoen Vlamingen" "Nodig in Vlaanderen, nuttig in Europa" Persoonlijk vind ik deze net iets minder zeggend dan slogans van het Blok, waar tenminste een krachtige boodschap achter zit.
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#6 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#7 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik ken alvast vercshillende mensen die hier niet mee kunnen lachen. Vele zijn uw anti-VB-houding kotsbeu. Eens zien wat we met dit teksje kunnen doen ![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wanneer "correct" bij u inhoudt dat er eens te meer compromissen moeten worden gesloten, dan bedanken we daar natuurlijk feestelijk voor. Indien de N-VA weer eens compromis na compromis wil sluiten zoals haar roemloze voorganger, is dat haar zaak natuurlijk. Het Vlaams Blok laat zich evenwel niet rollen. |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Persoonlijk vind ik Annemans wel geschikt als gespreks partner. In tegenstelling van zijn collega’s. Vandaar dat het Blok begint met mensen als Morel, en dergelijke. Om van de oude harde zich te ontdoen. |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vele mensen die het Blok kennen achter de schermen op bestuursniveau van de mandatarissen, weten wat het Blok uitvoert, en zijn het Blok kotsbeu! je moet maar eens de moeite doen om de redevoeringen van de Blok kamerleden te volgen in de kamer. Laatst gewijzigd door giserke : 28 augustus 2004 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#20 | |