![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allé, het nieuwe VB propaganda programma (volgens sommigen) is weer met nieuwe afleveringen begonnen. Wat was de uitleg weeral waarom het meestal om migranten gaat in dat programma?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Omdat migranten verantwoordelijk zijn voor tachtig procent van de straatcriminaliteit?
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Heb je cijfers die bewijzen dat de straatcriminaliteit niet voor tachtig procent op naam staat van migranten?
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Heb je cijfers die bewijzen dat Vlaams Blokkers niet voor tachtig procent mentaal gehandicapt zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Persoon X: ik beweer dat... Persoon Y: hebt u daar bewijzen voor? Persoon X: jullie blijven het gewoon kennen, tegen beter weten in, geef mij bewijzen die ontkennen wat ik zeg Te lang in de zon gelegen Wolf?
Laatst gewijzigd door Seba : 1 september 2004 om 23:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
X beweert dat het zo is, Y ontkent het. Men besteld een studie om uit te zoeken wie gelijk heeft. De studie toont aan dat X gelijk heeft. Y beweert dat de studie waardeloos is. Zo kunnen we aan de gang blijven nietwaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga een keertje op bezoek in de belgische gevangenissen en jeugdinstellingen. Daar zitten de bewijzen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Of wie weet wel 300% of neen ik ben er zeker van dat het 400% is, want gisteren heeft er nen bruinen vies naar mij gekeken. Ik pijns dat hij van plan was mijn vrouw te verkrachten in alle lichaamsholtes!!! ![]() Laatst gewijzigd door headinajar : 2 september 2004 om 09:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() "Wie in zijn jeugd niet links was had geen hart.
Wie het op latere leeftijd nog is heeft geen verstand. Jawatte zeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
jaja, de amateur-statistiekers gaan hun onkunde weer tentoonstellen, beetje zoals exhibitionisten met een klein pietje: belachelijk dus! illwill, ik heb u indertijd over hetzelfde onderwerp als diets willen maken dat realiteit en media-exposure niet hetzelfde zijn. Als ik kijk hoeveel travestieten enzo ze op tv tonen, zou een naiëve mens denken dat elke Belgische vent in 'n bloemenjurk door het leven gaat. Ne vlugge blik door het raam toont me dat ze eerder uitzonderingen zijn... Snappie?
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Praat eens met de Antwerpse politie!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er zijn twee soorten personen die ontkennen dat het leeuwendeel van de criminaliteit door vreemdelingen gepleegd word
de personen ver weg van de criminaliteit (lees buurten waar geen allochtonen wonen) en de vreemdelingen zelf uiteraard |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Probleem is dat de ene groep eigenlijk niks weet maar u wel véél zal vertellen (gewone agenten, vooral jonge gastjes); de andere groep misschien veel weet maar en public niks mag vertellen wat z'n politieke meesters tegen hun kar rijdt en "in vertrouwen" dezelfde roddel verkoopt als alle middenkaders, maw over de bazen, niet over het werk; en dat al de rest gewoon hun werk doet en zich van al die flauwe zever niks meer aantrekt. Politie is het deksel op de vuilbak van de samenleving, same as it ever was...
![]() |