Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 augustus 2013, 10:43   #1
vlaams realist
Banneling

Standaard extreme moslims

Waarom hoor ik alleen maar van Sirie strijders vanuit Vlaanderen?Wonen die gekken alleen maar in Vilvoorde,Mechelen of Antwerpen?Zijn er dan geen in Luik,Charleroi of Brussel?Ofwel wonen de grootste gekken bij ons,ofwel zwijgt men dit probleem dood in het Frans.
Als er 20 man uit Vilvoorde is vertrokken,hoeveel zijn er dan vanuit het Brusselse vertrokken?
Hebben we echt "boots on the ground"Alléz,sandalen dan,
Ik vind het héél raar dat dit zich alleen in Vlaanderen voordoet.Terwijl de grootste zotten zich in Brussel bevinden.
Khoop echt dat er zich geen 1000 nieuwe Belgen de mensen aldaar afmaken.Om dan tegen september weer ons leven zuur te maken.Kheb nog geen Franstalige burgemeester gehoord.
Doofpot?
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2013, 11:05   #2
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Al Qaida.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2013, 11:28   #3
graaf de bethune
Gouverneur

Standaard

Ik denk dat het alleen vanuit Vlaanderen is dat ze vertrekken naar Syrie. Officieel is het alleen in Vlaanderen dat extremisten wonen zowel Vlaams nationalisten als islamfundamentalisten. In Wallonië wonen alleen brave en hardwerkende mensen die zich met zaken zoals Syrie niet bezighouden.Ik geloof dus oprecht dat, vanuit zeg maar WallonBrux(en ja Maingain is geen extremist) geen enkele maar dan ook geen enkele persoon naar Syrie vertrokken is om te gaan vechten met de rebellen aldaar.
graaf de bethune is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2013, 11:37   #4
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door graaf de bethune Bekijk bericht
Ik denk dat het alleen vanuit Vlaanderen is dat ze vertrekken naar Syrie. Officieel is het alleen in Vlaanderen dat extremisten wonen zowel Vlaams nationalisten als islamfundamentalisten. In Wallonië wonen alleen brave en hardwerkende mensen die zich met zaken zoals Syrie niet bezighouden.Ik geloof dus oprecht dat, vanuit zeg maar WallonBrux(en ja Maingain is geen extremist) geen enkele maar dan ook geen enkele persoon naar Syrie vertrokken is om te gaan vechten met de rebellen aldaar.
Tu veux rire, ou quoi ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2013, 11:40   #5
Enter
Parlementslid

Enter's schermafbeelding

Standaard

Ironie ten top
Oud 31 augustus 2013, 13:06   #6
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Held Obama vindt het niet eens nodig om zijn eigen parlement te laten stemmen.
Oud 31 augustus 2013, 13:45   #7
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door graaf de bethune Bekijk bericht
Ik kan dit enkel volmondig bijtreden. Een mentaal gezonde mens kan zich geen ogenblik voorstellen dat prima geïntegreerde en fijne, aangename mensen zoals de allochtonen wonende in gemeentes als Schaarbeek, Molenbeek, Anderlecht en nog enkele andere oorden van dat kaliber, plotseling agressief, moordzuchtig en fanatiek genoeg zouden kunnen zijn om in Syrië mee te gaan vechten !
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2013, 13:51   #8
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Obama en Hollande trekken hand in hand ten strijde...De laffe Rosbifs laten het afweten. Duitsland zwijgt in alle talen.
Gaan de heldhaftige Belgen hun allochtonen hen de roem en medaille's van het slachtveld laten afsnoepen ? D�*t zou pas schandalig zijn.
Koning Fluppe moet in persoon de speciale interventietroepen paracommando's aanvoeren om Al Qaida te gaan helpen in hun strijd tegen de dictator Assad !
Mathilde moet hem vergezellen om de troepen aan te moedigen, s'avonds in het soldatenbordeel !
De Belgische soldaten moeten zich onderscheiden op het slachtveld, en medaille's verdienen. Belgen zijn van oudsher een heldenvolk, Julius Cesar wist dat reeds. Bon sang ne ment pas ! En avant , ten strijde roemrijke helden !
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2013, 18:16   #9
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Obama en Hollande trekken hand in hand ten strijde...De laffe Rosbifs laten het afweten. Duitsland zwijgt in alle talen.
Gaan de heldhaftige Belgen hun allochtonen hen de roem en medaille's van het slachtveld laten afsnoepen ? D�*t zou pas schandalig zijn.
Koning Fluppe moet in persoon de speciale interventietroepen paracommando's aanvoeren om Al Qaida te gaan helpen in hun strijd tegen de dictator Assad !
Mathilde moet hem vergezellen om de troepen aan te moedigen, s'avonds in het soldatenbordeel !
De Belgische soldaten moeten zich onderscheiden op het slachtveld, en medaille's verdienen. Belgen zijn van oudsher een heldenvolk, Julius Cesar wist dat reeds. Bon sang ne ment pas ! En avant , ten strijde roemrijke helden !
Euh... :s
Oud 31 augustus 2013, 18:29   #10
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Dat parlement heeft ooit besloten om voor een aantal weken de 'executive' niet voor de voeten te lopen bij een gewapend conflict.
Dat parlement kan dat besluit op ieder gewenst moment intrekken.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be