![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() http://www.tijd.be/r/t/1/id/9395350
Ze denken wel veel aan het koningshuis en de topmanagers, misschien ook is in eigen boezem kijken? Kan boeiend zijn een remuneratiecomité op te richten voor onze vrienden Laatst gewijzigd door Fiscoman : 4 september 2013 om 06:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak je geen illusies. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is toch goed, iedereen die geen onnozelaar is - ok dat is minder dan de helft, herinnert zich die dingen in het stemhokje.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Alweer een reden erbij om zeker geen CD&V te stemmen. Mss is N-VA geen oplossing maar ik begin te walgen van dit soort praktijken en daar moet paal en perk aan gesteld worden eender wat de kost is wat mij betreft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Buiten Groen is er geen enkele partij die geen leden heeft die niet aan die praktijken gezondigd hebben.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat maakt niets uit, de mensen zien een onbekwame parvenu zoals Declerck zijn zakken volgraaien, dat onthouden ze.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 4 september 2013 om 09:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De moment er postjes te verdelen waren waren de postjespakkers er als de kippen bij om de partijstatuten aan te passen.
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burger
|
![]() Op basis van het huidige artikel 66 van de Grondwet bedraagt de vergoeding over vier jaar 48.000 BEF. of afgerond 1.190 Euro. Elke cent die De clerck boven dit bedrag int is pure diefstal
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() T 'is toch hallucinant hoor die "vertrekbedragen".
Ieder ander krijgt zijn dop als hij change heeft, de heren en dames "ik sta boven het gepeupel" krijgt daar een extra waarmee ze een villa met zwembad kunnen zetten. En een nieuwe topjob die nog beter is dan de oude. Zo kan je sparen in uw leven. Al de rest zit te sukkelen met zijn minimumloon. Waar sparen niks uithaalt.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 4 september 2013 om 16:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar; de neolib gaat u verlichten met zijn ideologie: verander dan van job. Herschool u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op die manier trek je de discussie wat naar het absurde. Maja, je hebt wel gelijk . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Mensen vergeten wel eens dat stefaan de clerck wel zijn burgemeesterssjerp heeft ingeleverd.
spabert |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar staan die vacatures?
![]() |