![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Zowel Russen als Amerikanen ( onderandere ) bestuderen parapsychologische verschijnselen.
Inderdaad, er is meer aan de hand als we met onze vijf zintuigen kunnen waarnemen. Er is het zesde zintuig, waarover geen 100 % consensus is. ![]() Citaat:
Telepathie, precognitie, helderziendheid, psychokinese, reïncarnatie, spoken...We hebben er allemaal al wel eens over gehoord, maar wie gelooft er in ? Wie heeft er al eens mee te maken gehad, of denkt dat hij/zij er mee te maken had ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet dikwijls op voorhand wat mijn vrouw gaat zeggen.
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Aanvullend voor de OP: http://nl.wikipedia.org/wiki/Siddhi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En deja vu waar ik niet van weet waar ik het ooit tevoren heb meegemaakt. Nu ja mensen die kaarten lezen of pendelen en zo dat vind ik bullshit.
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heeft niets met kaartleggen te maken, maar met wat dan wel ? Als telepathie ? Hoe kan je zoiets wetenschappellijk verklaren ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu dat deed hij dus niet en ik stond daar. Ik wenst toen dat hij op een ambulance zou rijden met zijn brommer. Een paar uur later kregen we de melding binnen dat hij op een ambulance was gereden. Hoe raar is dat?
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iedereen trekt alleen die mensen aan, die overeenkomen met de eigen frequentie. Door datgene wat je in dit leven doet, beslis je over het verloop van de rest van je leven en je volgende leven! Aan alles wat er gebeurt en wat je overkomt (bijvoorbeeld ook een ongeluk, bedrog, moord, enz.) ligt de omstandigheid ten grondslag, dat de getroffene een affiniteit met het beleefde had, die met deze ervaringen samenhing. Voor geen enkele situatie moet de schuldige buiten ons gezocht worden:het zou tot niets leiden. In onze omgeving en in de externe omstandigheden weerspiegelt zich onze eigen staat van ontwikkeling. Laatst gewijzigd door Nvalid : 23 juni 2013 om 23:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou zeker niet alle 'parapsychologische' verschijnselen op een hoop gooien zoals je lijkt te doen wanneer je vraagt 'Wie gelooft erin?' Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 juni 2013 om 23:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben er ook heel erg sterk in zelfs.
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neem bv. Hoe je soms heel sterk kan aanvoelen of iemand die je pas ontmoet slechte intenties heeft, zelfs zonder dat die iets gezegd heeft of zo. Niet zomaar negeren zou ik zeggen. Kan je leven redden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn "eerste indruk" is zelden of nooit mis. Mijn "2 indruk" nadat ik hun geleuter heb gehoord, en me daar op baseer, dan maak ik fouten.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 24 juni 2013 om 00:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() telepatie kan ik bevestigen , heb een paar keer gevoeld dat ik ging gebeld worden en ook een keer een brief voelen aankomen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() idd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Het is allemaal vele straffer dan hier wordt beschreven.
Zelf heb ik in mijn jeugd iets meegemaakt dat kan omschreven worden als bovennatuurlijk, maar je bent jong en je legt dat naast je neer. Zo een twintig jaar later werd ik herinnerd aan deze uittreding en ben ik een studie begonnen, over alles wat met esoterie te maken heeft. Dit gaat van godsdienst, magie en het leven van de Meesters (waaronder Jezus en Boedha) tot kaartleggen en praten met de doden. Nu dertig jaar later moet ik zeggen hallucinant wat er zich allemaal afspeelt en waar de meesten blind voor zijn. De mensheid zijn geesten (onze ziel) je hebt jonge geesten en oude geesten, de jonge geesten zijn meestal mensen die totaal geen geloof hebben en spotten met het geloof van anderen (de oudere geesten), deze (de jonge) hebben nog een lange weg af te leggen en zullen nog dikwijls moeten herboren worden. Dit procedure (van herboren worden) zal doorgaan tot men de status van Meester of Boedha bereikt heeft en men kan overgaan zonder sterven naar een andere wereld. Iedere mens heeft zijn beschermheer(dame) de zogenaamde engelbewaarder. Je bent hier in dit leven om te leren. Laatst gewijzigd door Hoomer : 24 juni 2013 om 06:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Ik heb de indruk dat de sterke verhalen per vertelbeurt straffer en straffer worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
- Onmogelijk te controleren. - Er worden miljarden telefoontjes gepleegd op één dag. Jij was er blijkbaar bij en je "voelde dit aan". Knap hoor... - De talloze keren dat je dacht dat je telefoon ging krijgen maar uiteindelijk niets kreeg, die vermeld je uiteraard niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat ik reeds een aantal keer heb mogen meemaken :
Net voor dat hij/zij belt, aan een persoon denken. En dan spreek ik over een paar seconden. Echt raar. |
![]() |
![]() |