![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo mensen.
Ik vertrek zo meteen om een hele nacht te zuipen en te feesten. Hou het hier braaf. Blijf rustig tot 5 tellen in mijn topic. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() 1
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De eenzaten stromen al toe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Naar waar trek je? Is er een feestje in t frituur mss?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() 3
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De hele nacht feesten mijn kloten. Demper ligt nu al in coma gezopen en komt morgen weer uithuilen in zijn kater topic om dan zielig te gaan doen in zijn geld topic en daarna hier te komen opscheppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat hij een in jenever gedrenkte tampon in zijn gat gaat steken en dat een feestje noemt
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Is ze al opgepompt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Demper en trekken.... ![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geflambeerde aambeien. Ne keer iets anders dan kalkoen met zo'n dagen. ![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ergens ben ik blij dat er nog mensen zijn die kunnen feesten.
Ik heb totaal geen boodschap aan deze dure eindejaarsperiode dus waarom zou ik het op een feesten zetten? Ik heb ook nooit goed begrepen waarom er zoveel mensen zijn die Nieuwjaar vieren? Dat is uiteindelijk wel het jaar dat uw rugnummer + 1 gaat hé. ![]() Ik heb er geen boodschap aan, aan de eindejaarsdagen en om even uit mijn rol te vallen plaats ik die dagen in het hokje: zever in pakken! ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 december 2018 om 22:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verkeerde draad trouwens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet dit, je moet dat, of je bent precies niet meer normaal. Dat ik niet normaal ben, dan weet ik zo al, dus ik heb dat gedoe daarvoor helemaal niet nodig. Vroeger, dan was dat wel allemaal wat anders. Veel gemoedelijker. Met Kerst eerst eten, dan naar de middernachtmis ( lees eerder met sneeuwballen gaan smijten ![]() Met Nieuwjaar, was het eigenlijk gewoon wat langer opblijven, en dan was het ook nog plezant op de telesevie. En om 00:00, na elkaar wat afgelebberd te hebben, kwam heel de straat naar buiten om .... elkaar nog eens af te lebberen. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 22 december 2018 om 22:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
's Wel vriendelijk van mij hé. ![]() Ik had anders liever op zoek gegaan naar een lief mo soit ... ![]() (Gelieve de laatste zin niet te geloven!! Met dank bij voorbaat.)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 december 2018 om 23:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij ons zal het hier wreed simpel worden.
Ma is juist terug van een weekje ziekenhuis, en voelt zich zo plat als een platte vijg. Veel zin om te feesten heeft ze al helemaal niet, en pa, die ligt er meestal om 21.00 al in. Wat belegde broodjes ( lees: elk 2 halve sandwichkes, van die kleintjes, met iets lekkers der op ), en een klein fleske champieter, en misschien elke nog een klein petierig stukje ijstaart. Dat zal het hier zo wat zijn. Voor zowel Kerstavond als oudejaar. Ik mag wel weggaan van hen, maar heb er ook niet echt veel zin in. Ikke gaan feesten en zij niet ? Wringt ergens wat ... Trouwens, de buurvrouw, met haar 2 schone dochters, die gaan ook niet weg. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 22 december 2018 om 23:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 22 december 2018 om 23:34. |
|
![]() |
![]() |