![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/4833/Gevang...ntiepark.dhtml
Ze gaan "u"daarvoor nog vermoorden om er te zitten.Er zijn "VEEL"bejaarden in home's die het niet zo goed hebben ......Dan dat CRAPUUL !!! PS/ Dit alles is voor de belastingbetaler ( de eerlijke hé) Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 10 september 2013 om 21:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Nope, maar die mensen moeten een goed leven hebben he
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook in detentie is er eindelijk een beetje vooruitgang.
Hoog tijd vind ik. Nu ja voor sommigen is een kerker en vergeetput ook nog luxe. Misschien dat het bij hun thuis nog minder gezellig is...vandaar?
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Dat was sarcastisch bedoelt Mambo, voo mij mogen ze bewezen criminelen zonder problemen termineren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat ze getermineerd worden, dan hadden wij samen geen gezellig gesprek hierover kunnen voeren.
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Dat klopt, voor de communicatieve voordelen mogen ze inderdaad blijven leven, maar we zuden ook een goed gesprek kunnen hebben over een alternatief monetair systeem ipv tijd te verdoen aan die waardelozen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Termineer ze allen en er is geen economie meer. 't is allemaal relatief dus.
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Hoe bereken jij die percentages Mambo? Want ik zie niet echt hoe die kunnen consumen. Hier in Belgie rekenen ze op 13 euro per dag aan eten per gevangene
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar bv (zie telefacs) is de namaakhandel al minstens 10% van de wereldeconomie. Drugs minstens ook 10% en mogelijks veel meer. Andere zaken van allerlei aard...zeker nog eens 10% Dat is veel geld allemaal samen, en al dat geld komt terug terecht in de reguliere maatschappij via vastgoed, winkelketens, auto's, horeca, beurs...noem maar op. In vergelijk is die 13€ totaal te verwaarlozen. Trouwens dat zijn ook zo van die wispelturige cijfers. Een gedetineerde zelf zal via verwarming en eten en zo geen 2€ per dag kosten. Dat ze 4 directeurs en 5 bestuursleden en 6 controleurs benoemen dat is hun eigen problematiek waar ze uit dienen te geraken.
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar de point hier is eigenlijk dat je juist aangaf dat die mensen instaan voor de zwarte markten en dus wanneer ze getermineerd zouden woren er feitelijk geen verlies zou zijn. Alle ja, naar oficiele ingesteldheid dan, want voor mij is het geen kwestie van ideologische instelling, maar een kwestie van markt. IS er een markt en waarom zou ik een paar ideologische mensen mij laten zeggen wat ik mag verkopen aan verbruikers en wat niet. Als mensen het kopen omdat ze zwak zijn, tja dan is dat zo. Laatst gewijzigd door openeye : 10 september 2013 om 22:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou je mij termineren?
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mhh hangt ervan af hoe je het bekijkt?
Volgens vonnis? Volgens daad? Volgens gevonniste daden?
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is teveel luxe in de gevangenis!
Ik heb zelfs gehoord dat ze naar TV mogen kijken, daar hebben onze gepensioneerden geen geld voor! GEEN GELD VOOR GEVANGENISSEN!!!!
Laatst gewijzigd door Xenophon : 11 september 2013 om 00:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies een serieus stukske schurk gij!!!!
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Gouverneur
|
![]() Ik zal het even verduidelijken.
Wanneer mensen andere mensen benadelen, voor de eerste keer, door bewuste criminele feiten, dan is een straf voldoende, wanneer het komt op meer dan 1 keer ben je hartleers en heb je geen respect voor de mensen in de maatschappij die dag in dag uit gaan werken om de goederen en diensten te kunnen verlenen aan jou. Dat gebrek aan respect is al reden genoeg om je als maatschappelijk waardeloos te kunnen bestempelen en je te termineren of te realloceren naar een plaats buiten de maatschappij. En dan wil ik niet nog eens mijn werk gaan investeren in jouw reallocatie... Zoals nu wel het geval is. Laatst gewijzigd door openeye : 11 september 2013 om 06:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij hebt voor zover ik begrepen een eigen zaak. Allicht zoals het redelijk normaal is zal je ooit, of heb je al minstens 1 keer of meerdere keren wat achterover gedrukt of zaken gedaan zonder papierke. Je kan dat als het meevalt vele jaren doen. En als het tegenvalt heb je een straf aan je been. Is dat dan 1 keer, of tellen al die keren in dat 1 vonnis? t' is maar als men de bevolking wil uitroeien dan ben je hiermee op de goede weg.
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er mis met zo'n mooie gevangenis? Als je er jaloers op bent, zorg er dan voor dat je er mag gaan logeren, he.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |