![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Is NVA leugenachtig? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
4 | 26,67% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
7 | 46,67% |
geen mening |
![]() ![]() ![]() |
4 | 26,67% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() NVA had geen nood aan BV's, aldus de voorzitter.
Ondanks dit alles is Walter van VTM toch op een goede plaats gezet bij de NVA, niet omwille van zijn gekendheid doch omwille van zijn uitgesproken Vlaamse mening. Is dit nu geen hypocrisie? Als ik morgen naar NVA overstap (denk het niet hoor), dan krijg ik natuurlijk onmiddellijk een verkiesbare plaats...
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Jouw reactie is ingegeven door je afgunst tegenover de NVA als domme belgicist, gelieve u te onthouden van verdere reacties wegens compleet ongeloofwaardig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Verder kan u niet ontkennen dat NVA ook zit opgescheept met een Bekende Vlaming, hoewel er in het begin van het NVA-tijdperk duidelijk afstand werd genomen van de Bekende Vlamingen op zeer mooie plaatsen...
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Mensen die zich achter de BUB scharen zijn dom, met alle respect. Ze zijn net zo dom als de gemiddelde Vlaams Blokker.
Betreffende de NVA, uiteraard is het beter om zonder leeghoofden als Capiau naar de kiezer te stappen en geloofwaardig te blijven, maar het is pas echt dom om Capiau te weigeren terwijl je verdorie goed weet dat ze met hem ongetwijfeld aan hun 5% komen en daar gaat het bij de verkiezingen om. Jij valt ze hier dus aan op real-politik, omdat je zelf een 19de eeuwse belgicist bent en een bewonderaar van Charles Woeste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik ben eerder voorstander van een politieke partij die meer denkt aan haar inhoud dan leeghoofden om aan 5 % te geraken. Ik heb begrepen dat u het daar ook gedeeltelijk mee eens bent. Kan u tevens argumenteren waarom iedere BUB'er dom zou zijn? Denk je dat je er niemand bij BUB studies heeft gedaan of zo? Hoe weinig respect ik heb voor het vlaams Blok, zelfs d�*�*r zitten slimme mensen...
![]() |
![]() |
#6 | ||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Reactionaire antideomcraten zitten er bij de BUB. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens mij zijn de BUB'ers gewoon jaloers dat zij geen bekende Vlaming op hun lijst kunnen zetten, misschien dat ze een bekende Waal kunnen strikken
![]() Sinds wanneer zijn mensen die studies hebben gedaan intelligent? Dat is nog altijd niet de definitie van intelligentie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
U mag gerust zijn, er zijn meer dan genoeg Bekende Belgen ook, en jaloers? Waarvoor? voor een partij die niet genoeg stemmen haalt met haar ideologie dat ze een gekende spelletjesmaker moeten plaatsen? Nee dank u, liever niet dan...
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Uiteraard, ik ben er zelf al een topic over begonnen...
Wat mij stoort is dat onze goede vriend zelf uit een antidemocratische en reactionaire partij komt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Verklaar u nader aub...
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dat leeghoofd heeft wel een eigen artistenbureau ,reisbureau en TV-productiemaatschapij ![]() Enkele voorbeelden : ---------------------- Wij produceerden voor onderstaande zenders volgende programma's: VTM : Walters Verjaardagsshow, De Kinderacademie, Blind Date, Hartendief, All you need is Love, Love Letters, 1-2-3 Show, Vroemtuigen, de Trouwshow, Het 3-Steden Spel, Hitstory, Lekker Thuis, De Wondere Wereld, Kan Dit!?, Piets Pan en Klasgeheimen. VRT : Abracadabra, Kamp en Vliegende Start. VT4 : Spoorloos, Te Land, Ter Zee en in de Lucht, Funny T.V. en The Adventures of Sergio. RTL/TVI : Signe de Vie. RTP : in Portugal: Parabenz (Portugese versie Walters Verjaardagsshow). RTL4 : Nederland: Sandra's Verjaardagshow. TV4 : in Zweden: Stadskampen (navolging van het 3-Steden Spel). ---------------- Walters reisclub : Omdat we weten dat heel veel mensen liever in gezelschap reizen en van alle administratieve en materiele problemen willen gespaard zijn, organiseren wij regelmatig groepsreizen begeleid door Walter Capiau zelf naar alle uithoeken van de wereld. Het gaat om zeer verzorgde, kwaliteitsvolle programma's voor kleine groepen. In voorbereiding: rondreis Brazilië (carnavalperiode) ------------------- Ik wil ook wel een leeghoofd zijn om gratis op reis te gaan en andere mensen laten betalen opdat ze met mij meemogen. Hoe succesvol is Magriet? Dedecker ? http://www.capiauprojects.be
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Zijn kandidaten destijds in "Rad van fortuin" mogen dan wel de reputatie hebben van leeghoofden te zijn, Walter zelf is volgens mij geen leeghoofd. Je moet onderscheid maken tussen kandidaat en presentator, hee?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Over zijn intellectuele capaciteiten kan ik niet oordelen aangezien ik hem niet ken!
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Met leeghoofden bedoelde ik leeghoofden in de politieke zin van het woord, iemand onder ideologische onderbouw die gewoon wat kan wauwelen over "ondernemerschap" enz...
Defoort was een echte intellectueel van hoog niveau én een sociaal-democraat, Capiau is op alle vlakken het tegendeel. Spijtig, maar voorspelbaar... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 |
Staatssecretaris
|
![]() Het is wel de bedoeling dat er per persoon slechts 1 stem wordt uitgebracht he!!!
![]() |
#19 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Prins van de bruine dreef, waarom die bijnaam?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |