![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voormalig CIA-analist Ray McGovern zegt dat een aanval op Iran mogelijk kan in july of zelfs vroeger, andere zeggen dat het tussen juli en oktober ligt.
McGovern vreest ook dat er gefakete terroristische aanslagen zullen uitgevoerd worden op verschillende plaatsen in Europa en Amerika om het volk mee te krijgen in een oorlog tegen Iran. Want het is duidelijk dat ze dit nodig zullen hebben om de publieke opninie voldoende om te buigen, zeker ze nu nog volop in Iran zitten. Dit illustreert ook weer een van de zovelen , ditmaal een ex CIA-analist, die duidelijk aangeeft dat de vlaag van terrorisme dat we nu kennen staatsgesponsord is. Dit is hoe het spel gespeeld wordt, wat aan het publiek verkocht wordt is een totale leugen, bedoeld om de massa te controleren. Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 1 juni 2006 om 17:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Dan is het nu het moment voor de moslimterroristen om de boel te laten 'ontploffen'...
De believers zullen immers geloven dat het de rotmensen zijn... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Dapper Amerika, het enige land dat beseft dat de islamterreur moet aangepakt worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Wat als het islamterreur (in de vorm zoals we het kennen sinds 9/11) een groots opgezette charchade is, een fake vijand, een elusieve gecontrolleerde vijand, die gebruikt wordt door diegenen die echt de macht in handen hebben, om hun agenda door te drukken in hun drang naar werelddominatie.
Laatst gewijzigd door exodus : 1 juni 2006 om 18:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben geen fan van de Islam (of welke godsdienst ook) maar mij lijkt de attitude van de heersers van de VS een veel grotere bedreiging voor de wereldvrede (en dus mijn welzijn) dan al de zever die Ahmedinejhad uit zijn nek kletst. Wie trapt nu nog in de leugen dat Iran massavernietigingswapens heeft (of wil ontwikkelen) en dat een oorlog daartegen gerechtvaardigd is, terwijl we net ontdekt hebben dat heel de oorlog tegen Irak op die leugen gebaseerd is? Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen maar op dit forum zijn er toch nogal wat mensen die zich na de oorlog tegen Iran waarschijnlijk enthousiaste voorstanders zullen tonen voor nog zo'n fiasco. En steeds onder het voorwendsel van massavernietigingswapens terwijl we maar één land kennen dat ooit atoombommen op weerloze burgers heeft gedropt. 'fin, ik ken zo toch maar één land. En voor zover mijn kennis rijkt waren dat communisten noch islamieten. Ik kan me vergissen natuurlijk... Laatst gewijzigd door kaatd : 2 juni 2006 om 03:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Nu, in Europa is dat mss minder het geval dus laten we aannemen dat dit verhaal wel volledig juist is. Je hebt altijd gekken die het een of het ander willen doen. Meestal zijn het ook maar amateurs die niet te ver geraken en al gestopt worden vooraleer ze iets kunnen doen. Maar van die grootste, gecoördineerde acties zoals 9/11, 3/11 of 7/7 zijn er alle tekenen bij dat ze inside jobs zijn, express gecreëerd om de publieke opienie te beïnvloeden. Waarom horen we nu veel meer over Islamterreur dan 10 jaar geleden? Niet omdat het een natuurlijke evolutie is hoor. Omdat bepaalde machtige mensen dit willen, en islamterreur gebruiken als instrument om burgerrechten af te nemen en oorlogen te starten. En we worden opgezweept door de media.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan wordt ik nog liever bestuurd door een groepje NWO ers dan door een imaan die wat staat te blaten vanaf zijn minaret dat allah de allerhoogste is, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En als die twee grootverdedigers van de mensenrechten zich zorgen maken... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 2 juni 2006 om 08:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat u gelijk heeft, maar ik vrees er een beetje voor, Iran heeft geen nucleaire energie nodig, ze zitten verdomme op een energiebel, die ze zo maar uit de grond te pompen hebben. waarom houden ze er zich dan mee bezig, waarom willen ze de boel opwerken tot Wapongrade kwaliteit, da is nie om elentriek mee te maken hé... en moesten ze het gewone spul nodig hebben, de ruskies zouden hen dat met veel plezier verkopen, de chinezen zouden het met veel plezier ruilen voor aardolie. nee ze werken zelf op, omdat ze er een wapen mee willen bouwen, dat is de enige reden. Verder, lees eens wat serieuze boeken over de Islam en hun doctrine, en niet het politiek correcte gezwets dat in boekskes allerhande komt en in gekuiste "populaire" koran versies enz... en ge zult uw mening rap moeten herzien. Het is niet dat ik het absolute gelijk wil hebben, ik zou het liefst van al geen gelijk krijgen, zo erg is het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=8E4rM...&search=muslim ![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
De moslims laten zich opjagen, de westerlingen laten zich opjagen... and who stand to gain, iemand die veel slimmer is.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ten eerste ze kunnen het gemakkelijk doen. De aanslagen in London en Madrid bewijzen dit. Om die bommen in elkaar te steken daar hadden ze echt niet veel geld voor nodig een bezoekje bij de drogist om de hoek is voldoende. En hoe een bom in elkaar te steken daarvoor kunnen ze voldoende informatie terugvinden op de internetsites van de terroristen. De aanslagen in Rusland, tegen Boedhisten in Thailand, Egypte, Bali, Indonesie, de Filipijnen, Kenia, Bangladesh, India, Turkije, Algerije enz. enz. (om overal hun islamitische dictatuurstaat maar te kunnen oprichten) zijn helemaal geen insite jobs net zomin als 9/11. De islam is in oorlog met alle niet-moslims over de hele wereld. De islamofascisten denken dat het communisme dank zij de hulp van Allah is verslagen en nu denken ze dat ze het Westen ook met de hulp van Allah kunnen verslaan met hun laffe aanslagen. Wakker worden man.
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel wel wel, wat een zever hier !
De "ex cia-analist" voorspelde een aanval op iran in juli, mogelijk gefakete terroristische aanslagen op verschillende plaatsen in Europa en Amerika om het volk mee te krijgen in een oorlog tegen Iran. De beginpost staat vol "voorspellingen" die deze "ex cia-analist" begin juni maakte. Die kerel voorspelde echt alles (lees het bericht maar), behalve ... wat er in de regio echt gebeurd is, en dat was toch niet niks. Maar niet getreurd, in de NWO-thread staat al de volgende "voorspelling". Eens komt zo'n "voorspelling" wel uit, en dan zeggen de believers :"Wir haben es gewusst" ! ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 17 augustus 2006 om 20:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Het is natuurlijk te hopen dat er geen aanslagen meer zijn, maar ik denk het niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Hey Hey, ik ben de nieuwe Nostradamus.
![]() Buig nu allen voor mij, NWO-gelovigen, en hecht nog meer geloof aan mijn volgende voorspelling: Volgende keer er een aanslag komt, zal er weer iemand lopen roepen dat het om een inside job gaat. |
![]() |
![]() |