![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ne koeien-draad!
Dat is wat we hier nog missen, zoveel is zeker. Wat is uw favoriete koe? Praat u wel eens tegen koeien? Wat is het lekkerste deel ervan? Kalfjes hebben geen tanden en zuigen als je iets in hun mond duwt. Wat gaat er nu door uw hoofd? Ben je bang van koeien? (maw, durf je zo maar in een wei met koeien stappen?) Ken je een goei mop over koeien? Wat is een goeie naam voor een koe? Hebt u zelf een koe? Of bent u er een? ... Zie je; dit wordt een gigantisch boeiende draad!
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ikzelf vind koeien fantastisch.
Als je langs een wei wandelt komen ze altijd aangerend. En ze kijken altijd zo lodderig. Bovendien zijn ze nog best lekker ook. Hier in de Kempen hebben we vooral van die zwart-witte koeien. Met af en toe een bruin-witte ertussen. ![]()
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Het Witblauw!
De filet! Pluisje
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kwam gisteren in het woud bij ons deze loslopende koeien tegen. Mijn boerenfox wou de aanval inzetten, gelukkig kon ik hem terugfluiten.
Alleen: wie was banger, het rund of ik ? ![]()
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ten eerste ist Alberto.
Ten tweede zitten die beesten meer op de vlakte denk ik. Ze zijn wat groot om door het woud te trekken. Ten derde wist ik niet dat ze in Nederland naast wouten ook wouden hadden. Citaat:
Of't moet zijn dat je zo'n Hup Holland Oranje EK-petje op had. (En de kans is deze dagen groter om een Nederlander met zo'n pet op tegen te komen dan eentje zonder)
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 9 juni 2008 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jij. Ik heb weleens voor zo'n koe gestaan om er een foto mee te maken, die koe was niet onder de indruk, maar wel onrustig.
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ons woud grenst aan de heide, bij hitte zoeken ook deze runderen de koelte van het 85 jaar oude woud op. De echte oerbossen in Nederland zijn eind 19-e eeuw bijna volledig gekapt op de Veluwe. Nu is al het woud aangeplant, behalve dan enkele bossen van grove dennen en Europese eiken. http://nl.wikipedia.org/wiki/Afbeeld...hooglander.JPG
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 9 juni 2008 om 11:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is uw favoriete koe? De Betizu
![]() Praat u wel eens tegen koeien? Van sommige mensen denk ik wel eens dat ze koeien zijn, ja. Kalfjes hebben geen tanden en zuigen als je iets in hun mond duwt. Wat gaat er nu door uw hoofd? Fabiola en de hele bende aan kalfkes geven... Ben je bang van koeien? Nee (maw, durf je zo maar in een wei met koeien stappen?) Ja Ken je een goei mop over koeien? Ken je de mop van de koe die verliefd werd op een vlieg? Wat is een goeie naam voor een koe? Fabi Hebt u zelf een koe? Nee Of bent u er een? eh, nee
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Melk is goed voor elk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() wat zouden koeien van ons vinden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij vinden ze wel leuk volgens mij want anders zouden ze niet komen aanrennen. Misschien kennen ze me al een beetje want ik kom daar ongeveer dagelijks voorbij.
Als ik een paar keer meeeuuuuhhh zeg, zeggen ze ook iets terug. Dat doen ze ook niet bij iedereen denk ik. De hond vinden ze ook leuk. Dat lopen ze naast de draad met de hond mee. Zo'n koei gaat overigens best hard.
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]()
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het idee van herkauwen is anders wel dat je snel kan eten en daarna rustig ergens verstopt in het bos kan gaan liggen verteren...
![]() |
![]() |
#19 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ... Citaat:
![]() |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Tuurlijk heet dat hier koetjes en kalfjes. Ik zit hier al maanden te posten van fabiola en filips en jullie hebben dat nu pas door dat dat hier over koeien en kalveren gaat
![]() |
![]() |
![]() |