Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Mogen advocaten meewerken aan een mediashow ?
Ja. Als het belang van hun cliënt behartigd wordt. 0 0%
Ja. Als het eigenbelang behartigd wordt, het belang van de cliënt is ondergeschikt. 2 50,00%
Ja, in het geval Fortis maar niet in asielkwesties. 0 0%
Neen. 2 50,00%
Prins Laurent for president. 0 0%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 4. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 30 september 2013, 11:41   #1
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard Pieter-Jan Staelens ( advocaat Navid) schrijft een boek.

http://uitgeverijlarcier.larciergrou...-staelens.html

Het boek heeft als titel: "Wet & Duiding Verblijfswetgeving - Tweede herwerkte editie ". Deze tweede druk verschijnt oktober 2013 volgens de website van de uitgever.

De uitgever is Larcier en de prijs is 95€.

Buiten Pieter-Jan Staelens werkten volgende personen mee aan het boek: Bert Gabriëls, Dirk Geens, Sylvie Micholt, Simon Staelens, Frédéric Tamborijn, Jill Troch, Vincent Vereecke, Kati Verstrepen.

In hoeverre het boek een duiding is van de heersende wetgeving in het huidige beleid kan men vragen stellen daar de auteur zelfs als actief is met procedure na procedure voor afgewezen asielaanvragen in casi Navid en Ojong Scott Manyo.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2013, 17:10   #2
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...ideo=1.1742799

Hier kan je de auteur in beeld zien.

Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
Oud 3 oktober 2013, 13:47   #3
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
http://uitgeverijlarcier.larciergrou...-staelens.html

Het boek heeft als titel: "Wet & Duiding Verblijfswetgeving - Tweede herwerkte editie ". Deze tweede druk verschijnt oktober 2013 volgens de website van de uitgever.

De uitgever is Larcier en de prijs is 95€.

Buiten Pieter-Jan Staelens werkten volgende personen mee aan het boek: Bert Gabriëls, Dirk Geens, Sylvie Micholt, Simon Staelens, Frédéric Tamborijn, Jill Troch, Vincent Vereecke, Kati Verstrepen.

In hoeverre het boek een duiding is van de heersende wetgeving in het huidige beleid kan men vragen stellen daar de auteur zelfs als actief is met procedure na procedure voor afgewezen asielaanvragen in casi Navid en Ojong Scott Manyo.
95 Euro !
Om wat dan nog te leren? Noppes. Ik kan gewoon eens doorheen Brussel lopen en ik weet genoeg ivm asiel en immigratie.

Laatst gewijzigd door kwantum : 3 oktober 2013 om 13:48.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2013, 06:38   #4
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
95 Euro !
Om wat dan nog te leren? Noppes. Ik kan gewoon eens doorheen Brussel lopen en ik weet genoeg ivm asiel en immigratie.
't Ja, als je weet dat de balie en rechtbanken nu al klagen dat er te veel advocaten zijn en dat vele niet eens 1000€ per maand verdienen als advocaat, dan begrijp je direct waarom ze alle mogelijke wegen zoeken om toch nog een extra cent te verdienen.

En met hn boek bezorgen ze ons minder kostgangers dan met al hun processen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2013, 08:13   #5
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
't Ja, als je weet dat de balie en rechtbanken nu al klagen dat er te veel advocaten zijn en dat vele niet eens 1000€ per maand verdienen als advocaat, dan begrijp je direct waarom ze alle mogelijke wegen zoeken om toch nog een extra cent te verdienen.

En met hn boek bezorgen ze ons minder kostgangers dan met al hun processen.
Het is hen niet zozeer om te doen om de inkomsten uit de verkoop van het boek. Het is hen meer te doen om hun groot gelijk in de jurisdictie door te duwen.

Oud 4 oktober 2013, 08:30   #6
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Het is hen niet zozeer om te doen om de inkomsten uit de verkoop van het boek. Het is hen meer te doen om hun groot gelijk in de jurisdictie door te duwen.
Ik heb het boek niet gelezen, dus daar kan ik mij niet over uitspreken.
Maar wie een boek uitgeeft wil daar aan verdienen, het gaat hen dus weldegelijk om de inkomsten uit de verkoop van dat boek.
Moest het gaan over hun gelijk halen in hun jurisdictie, dan zouden ze dat via andere goedkopere wegen doen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2013, 10:57   #7
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Ik heb het boek niet gelezen, dus daar kan ik mij niet over uitspreken.
Maar wie een boek uitgeeft wil daar aan verdienen, het gaat hen dus weldegelijk om de inkomsten uit de verkoop van dat boek.
Moest het gaan over hun gelijk halen in hun jurisdictie, dan zouden ze dat via andere goedkopere wegen doen.
Zoals ?

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be