![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Mogen advocaten meewerken aan een mediashow ? | |||
Ja. Als het belang van hun cliënt behartigd wordt. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ja. Als het eigenbelang behartigd wordt, het belang van de cliënt is ondergeschikt. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 50,00% |
Ja, in het geval Fortis maar niet in asielkwesties. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Neen. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 50,00% |
Prins Laurent for president. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 4. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://uitgeverijlarcier.larciergrou...-staelens.html
Het boek heeft als titel: "Wet & Duiding Verblijfswetgeving - Tweede herwerkte editie ". Deze tweede druk verschijnt oktober 2013 volgens de website van de uitgever. De uitgever is Larcier en de prijs is 95€. Buiten Pieter-Jan Staelens werkten volgende personen mee aan het boek: Bert Gabriëls, Dirk Geens, Sylvie Micholt, Simon Staelens, Frédéric Tamborijn, Jill Troch, Vincent Vereecke, Kati Verstrepen. In hoeverre het boek een duiding is van de heersende wetgeving in het huidige beleid kan men vragen stellen daar de auteur zelfs als actief is met procedure na procedure voor afgewezen asielaanvragen in casi Navid en Ojong Scott Manyo.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Om wat dan nog te leren? Noppes. Ik kan gewoon eens doorheen Brussel lopen en ik weet genoeg ivm asiel en immigratie. Laatst gewijzigd door kwantum : 3 oktober 2013 om 13:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En met hn boek bezorgen ze ons minder kostgangers dan met al hun processen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wie een boek uitgeeft wil daar aan verdienen, het gaat hen dus weldegelijk om de inkomsten uit de verkoop van dat boek. Moest het gaan over hun gelijk halen in hun jurisdictie, dan zouden ze dat via andere goedkopere wegen doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |