![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bart De Wever heeft christen democratisch leren spreken.
volgens Knack toch ![]() http://www.knack.be/nieuws/belgie/zo...al-109915.html Ik denk dat ik de Knack nog eens ga kopen. Walter Pauli geeft zijn gedacht over n-va en cd&v en vooral de overlap bij het kiespubliek en dus de opvallende gelijklopendheid in de gebruikte communicatie. De n-va'ers van VU strekking zullen het niet graag lezen ![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() en dan het beste : hoe BDW leerder christen democratisch spreken. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door peter1962 : 3 oktober 2013 om 18:38. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() zever en gelul van Knack!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() CD&V is dan ook al VB-light of wa? De verkiezingen komen stilaan dichterbij, de labeltjesplakkerij en moraliserende "pas op voor die partij"-verhaaltjes gaan weer meer en meer bovenkomen. Het worden weer hilarische tijden.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. BDW werd door die sommigen eindeloos lang afgedaan als politiek lichtgewicht omdat hij door de andere partijen werd gewipt tijdens de onderhandelingen, blijkt hij nu toch een politiek genie te zijn die de stemmen weet binnen te halen. Zullen onze Bart-bashers naar iets anders moeten op zoek gaan?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgie is gered!
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() op awc-limburg las ik dat zij zich uiten als progessief ivm met een samenkomst in Istanboel. Klinkt heel raar in mijn oren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar ja, ik heb al gemerkt dat jij van dat soort 'politieke analyses' houdt. |
|
![]() |
![]() |