![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...nthoofden.aspx
Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Misschien was de vrouw beter onthoofd ... dan zouden sommigen hun ogen opengaan.
Eigenlijk zou je wensen dat zoiets de dochter van pakweg Mieke Vogels zou overkomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De dochter van Mieke Vogels is onschuldig aan de denkbeelden van haar moeder.
Maar je hebt een punt, voor veel van de linkiewinkies, zeker de studenten, bestaat de multicul slechts uit wat tamtam kloppen en regenton trommelen op een festival, eventueel eens 'vreemd' gaan eten bij de Turk, wat aan de waterpijp lurken of Marokkaanse muntthee gaan slurpen, of een moskee bezoeken ('oh zo'n mooie bouwstijl, dat hebben wij hier niet, hoor!'). Dat is allemaal leuk en wel, daar kan ik ze gelijk in geven. Het is maar tot ze merken dat die vreemden ook gans andere waarden en normen hebben dat ze naar rechts overstappen, en meestal is dat inderdaad als ze zelf eens afgetuigd worden door een bende van 5 'jongeren' of bestolen worden. Dan gaan de oogjes open. Laatst gewijzigd door Marnik : 24 september 2013 om 13:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]()
![]() |
#5 |
Schepen
|
![]() is koeltoer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Partijlid
|
![]() Ik stel voor dat je u in een psychiatrische instelling laat opnemen. Voor uw eigen goed natuurlijk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die moeten we dan nog tegemoetkomen, begrip voor opbrengen en ze meestal nog onderhouden op de hoop toe! Laatst gewijzigd door andev : 24 september 2013 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Partijlid
|
![]() Idioten lopen er overal rond. Daar kan niemand iets aan doen. En als we ze tegenkomen moeten we reageren.
demonen: http://www.zorg-en-gezondheid.be/upl...gsplaatsen.pdf |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() We zouden nog eens een Parijs 1789'ske moeten doen in Europa. En ik denk dat zulke toestanden er ook zitten aan te komen in ons continent. Dat hoor je ook bij de mensen op straat, dat het aan het borrelen is en dat het nog wel eens koekenbak zal zijn.
Persoonlijk denk ik dat ik het hier wel nog zal meemaken (ik ben een twintiger). De tijd van melk en honing is blijkbaar voorbij en als er schaarste is, is oproer en geweld nooit ver af, het laagje vernis dat beschaving heet zal er rap genoeg af pellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik durf zelfs stellen dat een persoon die zijn honderdduizenden werklozen in concurrentie brengt met 1.000.000 nieuwkomers waarvan de meesten ongeschoold en/of analfabeet, een misdaad tegen de menselijkheid begaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Ge ziet, je kan die mensen uit de middeleeuwen halen, maar je kan de middeleeuwen niet uit die mensen halen.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 24 september 2013 om 14:45. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Meneer is toch ondertussen al vrijgelaten hoop ik?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Wilt ge nu dat mijn kinderen ook vermoord worden? Laatst gewijzigd door NognenNVAer : 24 september 2013 om 14:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Neen, neen, de zegswijze is "geslachtofferd op het altaar van de asielindustrie".
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() WIE is volgens u het méést gebaat bij deze 'misdaad tegen de menselijkheid' (uw woorden)?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() [quote=demonen;6815261]Misschien was de vrouw beter onthoofd ... dan zouden sommigen hun ogen opengaan.
Eigenlijk zou je wensen dat zoiets de dochter van pakweg Mieke Vogels zou overkomen.[/QUOT ![]() ![]()
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 24 september 2013 om 16:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Burger
|
![]() Mensen, stelt u eens voor in de gedachtegang van die gek (en van de portier dat hem heeft buitengehouden). Gewoon doodleuk je kapmessen gaan halen, en dan verbaast zijn dat de portier je niet binnenlaat om "je eer te gaan wreken". Stel je voor dat er ineens een idioot voor je staat met een machete, met de bedoeling iemand haar hoofd gaan af te hakken omdat hij ni mocht, en dat dan nog doodnormaal vind. Als hij niet binnenmag moeten ze haar maar naar buiten brengen, en "ik blijf hier zitten tot ge toegeeft, nanananana...".
Het erge is dat deze maf waarschijnlijk binnen de kortste keren terug op straat rondloopt, want hiervoor steken ze je niet langer dan 3 jaar weg. Een gepaste reactie hier zou zijn (als het een vreemdeling is) het land uitzetten (niet "opdracht geven tot", maar paspoort afpakken, fysiek terugvliegen naar Arabistan, en daar uit de luchthaven gaan stampen), ofwel 10 jaartjes laten afkoelen en es laten nadenken over wat hij van plan was. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is gewoon verrijking. Culturele verrijking.
Voel je die warme gloed niet? Zie je de rozen in mijn haar niet steken? Snel, allemaal rond de wereldbol! ![]() |
![]() |
![]() |