![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alternatieve energie ?
Zoals de olieprijs de laatste tijd blijft stijgen (en niet snel terug zal dalen) worden sommige produkten stilaan onbetaalbaar voor sommige mensen. Denk maar eens aan mensen met een centrale verwarming op stookolie of land- en tuinbouwers die hun serres of stallen er mee verwarmen. Zijn jullie al aan het rondkijken naar alternatieven ??? TomB had laatst een topic over zonnepanelen voor z'n huis, en sindsdien ben ik op zoek naar ideetjes om minder afhankelijk te zijn van olie en aanverwante. Zonnepanelen in het vervoer ? Voorlopig zie ik enkel een mogelijkheid om bv. vrachtwagens die met bederflijke goederen rijden hiermee uit te rusten om de koeling te laten werken. Al zeker 1 voordeel, ze zullen al wat stiller zijn op een parking ![]() Windenergie ? tja , een rijdend voertuig creeert zijn eigen wind.... Moet ook kunnen... Uiteraard : Biodiesel !!! Waar blijven ze er mee ??? Voor de prijs hoeven we het binnenkort niet meer te laten, nu kost die iets meer dan 1 euro per liter. (zonder accijnzen maar 0.5 euro !! ) . Eigenlijk kan zelfs afgedankt fritvet dienen om een motor te laten draaien ![]() Hmmmm... denk aan de lekkere geurtjes op de autobaan.. ![]() Zijn er zo nog oplossingen die eventueel praktisch mogelijk zijn ??? Kunnen we binnenkort Mad-Max klasseren bij de non-fiktie ???8) Iemand al meegewerkt aan technische projekten rond dit thema ???
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zou ne wagen nie kunnen rijden op de groenen afvalbak ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er zijn honderden alternatieve vormen van energie, we zullen er de beste wel uitpikken als het zover komt.
Door die hele groene hype heb ik zon voor electriciteit eens onderzocht en de conclusie was dat het nog niet eens dicht bij rendabel is.