![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...erpselen.dhtml
Ben ik nu de enige die nog voor mensenrechten opkomt en ervan overtuigd is dat die moeder beter kan gesteriliseerd worden, natuurlijk zonder dat ze daar zelf de keuze nog in heeft ?
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Je verdedigt geen mensenrechten door van "sommigen" deze af te pakken.
Hetgeen hier faalde zijn de talrijke maatschappelijke instellingen die hulp moeten bieden: onder voorbehoud van volledige nkennis van zaken in dit dossier lijkt het lme toch dat zowel de moeder als de epileptisch autistische zoon hulpbehoevend zijn (en wat met de overige 4 kinderen ?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Nog 'n hapje voor papa, nog 'n hapje voor mama..."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh merde , dat zal hen smaken
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Zo kan je alles verdedigen. "Tja, hadden de talrijke maatschappelijke instellingen ingegrepen zou het niet gebeurd zijn meneer de rechter." |
|
![]() |
![]() |