Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Milieu
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, ....

Antwoord

Discussietools
Oud 11 oktober 2013, 16:18   #1
D.J.G.
Burger

D.J.G.'s schermafbeelding

Standaard Nieuw idee dat kan resulteren in nieuwe zuivere verbrandingsstoffen voor transport

Nieuwe post op mijn blog. U hoeft er niet echt heen te klikken, het is trouwens ongeschaafd Engels, maar toch de moeite waard voor details.

Het is dus mijn recent idee waar ik een tijdje over dacht en piekerde, maaar het kwam er goed door voor mij om het te publiceren op mijn blog.
Het is om soort van sterke ontbrandingssubstanties samen te brengen in de cylinders.(toont schrijffout aan) Soort van oplossende poeders, gescheiden onschadelijk, samen sterk ontbrandbaar goed om de tuigen te duwen.

Ik dacht na of dit de olie sector haar eigenlijke status veel parten zou spelen maar kwam uit bij enkele feiten dat wijzen dat dit deze nieuwe uitdaging OK kan zijn. In 2040 zullen er olie beperkingen brandstoffen gerantsoeneerd worden. En dat de markt vooral de actuele auto's goede klanten blijven. Maar ook dat olie niet iets is dat al op mag, en veel later er nog van nodig zou kunnen zijn. En de nieuwe machines onder de motorkap waarschijnlijk te duur om andere oudere wagens het bij actuele brandstoffen op basis van olie houden.

Natuurlijk wijs ik aan dat deze nieuwe vorm van brandende stoffen dat oplossen bij het branden (cylinders duwen), gevonden moeten worden, uit hernieuwbare bronnen komen anders dan weid velden, noch uit de grond, maar eerder van chemische oorsprong van onuitputtelijke aard, efficiënt en natuurlijk milieuvriendelijk.

Hier is de link naar mijn post op mijn spannende blog:
http://thehumanitarianevolution.blog...for-motor.html

(PS1: Mijn streven naar 100%filters voor rijtuigen en het bekend maken van mijn intellectuele resultaten op dit forum onderdeel, blijkbaar wetenschappers er toe heeft aangezet bepaalde stoffen uit de uitlaatstoffen 100% te filteren.
Waardoor het nu mogelijk is om stikstofoxide(gas in uitlaat) op te kunnen vangen met 'heteropolyzuren' en het gas terug af te voeren om verbrand te worden waardoor stikstofoxide vernietigd wordt en dus onschadelijk voor de natuur. Ik heb het enkele dagen geleden toegevoegd aan mijn '100%post' op mijn blog. Laten we hopen dat deze wetenschappers hun zoektocht om dragers voor de enkele gassen uit uitlaat te vinden, met succes toevoegen aan efficiënte 100% roetoplossystemen. Ook over gedacht zijn 3de's 4de wereld haar auto's en markt en 'sfeer', waarvoor waardeloze duurzame uitstoot behandelende oplossingen met accent op niet interessant worden voor criminaliteit, zeer goedkoop en duurzaamheid. Wel heb ik het over of het geen neven effecten hebben voor de natuur, super commerciële implementatie van 100% oplossingen tot de uitstoot. Bij nader inzien bleken de wetenschappers(van belgische bodem) zich te wanen dat het klaar was voor toepassingen, maar klimatologisch werd er geen woord gerept in tegendeel op mijn post wel. De link van dit onderwerp hheb ik onderaan de post van de link over .. innovative combustion thinking.)

Als deze new combustion leads and associated new engines misschien dezelfde aandacht krijgt als de 100%filters thread dat ik rondom januari hier aanmaakte blijkbaar resulteert in belangrijke show'e voorruitgangen.

Sorry, veel text om ons voor te bereiden op intellectuele activiteit om deze materie.
D.J.G. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be