![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Sinds kort woon ik met mij pup aan de rand van een stad, in een wijk waar zeker de helft van de bewoners moslims zijn. Ik ben er nog niet helemaal thuis, maar op het eerste zicht lijkt het wel een aangename buurt.
Wat me nu echter heel hard opvalt: als ik met de hond ga wandelen mijdt iedere allochtoon me echt heel hard (oversteken, of toch minstens de straat op zodat ze niet op het voetpad naast mijn hond moeten passeren). Ik weet dat moslims een andere verhouding hebben tegenover honden, maar de reactie is toch sterker dan gedacht. Ik verwacht uiteraard helemaal niet dat iedereen plots mijn hond wil komen aaien ofzo, maar mijn punt is dat ik niet door de hele wijk scheef bekeken wil worden (ja, ik kuis heel mooi op als hij een boodschap doet, dus daar gaat het niet om). Voor de duidelijkheid, het gaat hier om één puppy die kort aan de lijn naast mij wandelt, geen roedel loslopende volwassen Dobermannen ofzo. Iemand hier gelijke ervaringen mee? Antwoorden van moslims zijn zeer gewenst! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb me laten vertellen dat het kwade volgens moslims in een hond zit, en dan niet toevallig een zwarte. Of dat correct is weet ik niet
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 2 december 2013 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Een Bosnische immigrant die aan het Sint-Jansplein in Antwerpen woonde vertelde mij eens dat een hond de beste bescherming is tegen Marokkaanen: zij zouden er een bijgelovige angst van hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, het is onzin uit de koran en/of hadiths dat de duivel in zwarte honden zou zitten.
Ja, alle honden zijn onreine dieren omdat sommige honden hun eigen uitwerpselen eten. En er bestaan achterpoortjes om toch een hond te mogen "hebben" als muzeltje. Maar alleen werkhonden die niet in huis komen. Het is gewoon een extra belasting op het zieltje en een extra bijdrage in de vorm van zakaat. En ja, er zijn meer dan genoeg tapijtsnuffelaars en kopvodders die dat allemaal geloven en er naar leven.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 2 december 2013 om 17:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien tijdelijk, maar bij de volgende tapijtsnuifbeurt vergeeft allah dat wel, ten slotte is het gebeten worden niet vrijwillig.
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is ook zoiets dat hun gebed wordt tenietgedaan als er een hond (of een vrouw) voorbijkomt als ze aan het bidden zijn.
In Nederland heeft men het al zover gekregen dat hondeneigenaars niet meer met hun hond naast de moskee langs de wandelpaden mogen lopen. Puppy geen moment uit het oog verliezen in uw buurt, en zeker NOOIT iets laten opeten op straat.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() in de westerse variant van de islam lijkt het er nu op dat honden en blanken onrein en vervloekt zijn door Allah. Hindoes zijn extreem onrein en onaanraakbaar in hele islam wereld.
In de ideale islamitische wereld mogen er geen varkens en honden zijn omdat die teveel lijken op moslims zelf en in de spiegel kijken is ook ten strengste verboden in islam. In Dar al Islam wil men reinheid, vroomheid, burqa meiden overal, en absoluut geen honden, hondoes, hindoes, blanken en kaffirs. beste voor jou is: verhuizen uit die wijk, je bent al in een stukje Dar al islam nu en men zal je wegzuiveren denk ik binnen afzienbare tijd. vlucht uit die islamitische wijk nu het nog kan. of bekeer je tot islam en doe die onreine honden weg en ook het varkensvlees in je diepvries. dewanand en Wieroe |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meteen
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() hahahaha SDX, deze rottweiler heeft 70 procent van mijn koelie barbaartjes genen, en dat zie je aan zijn goudbruine vlekjes en scherpe, rechtse hoektandjes. Zo zie ik er in werkelijkheid ook uit, alleen werd ik een beetje veranderd via plastische chirurgie na mijn geboorte. Deze familie leden van mij zijn de beste hindoe fundamentalisten en het beste geheime wapen tegen islam.
Open grenzen dus voor barbaarse koeliehonden uit Indiase slums, stuur dit verzoek naar Geert Wilders, Front national en gouden dageraad. OF forza italia. Verwilderde hindoe honden zijn beste westerse wapens tegen islam he. Haal een miljoen van ze uit India in Sari's zou ik zeggen en bind ze bloot vast in je voortuintjes. dewa en Wieroe |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb er al zo 1 dewa, plusminus 60 kg. schoon aan de haak, bijna 10 kg. zwaarder dan ikzelf. Maar mijn hond wordt nooit vastgebonden hoor.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() super tip SDX als je wil dat je hardwerkende hollandse viervoeter beroemd wordt:
Maak van hem een raszuivere Hindoehond: zo dus: laat hij een dhoti dragen, soort geile luiertje voor hindoe mannen een Kurta kan ook he, soort hemd in hindoe stijl Doe hem een tikka op, gele streep op voorhoofd paar banglas omdoen, pootbanden in hindoemeiden stijl. verf hem goudbruin net als mij he. en last but not least: Noem hem Dewanand als familienaam he, zijn huidige Hollandse roepnaam en daarachter familienaam dewanand. foto's schieten van je hindoehond en naar mij mailen. binnen een maand is je hindoehond wereldberoemd en kan je een fonds starten om hem te voeden met origineel Duits hondenvoer uit 1940. JE hond komt op BBC denk ik. dit regel ik en ook in india krijgt je hond recensies en fans van anti islamisten. dewanand en Wieroe hindoe fundamentlisten Laatst gewijzigd door dewanand : 2 december 2013 om 23:08. Reden: tikfoutje update |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moslims zijn doorgaans bang van alles wat niet bang is voor moslims.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De scheiterds!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Anderzijds: gisteren was ik les aan het geven, en mijn (volwassen) studenten vroegen waarom ik de pup niet meenam naar de les. Opvallend genoeg was een moslima (met hidjab) daar heel positief over. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() idee voor SDX:
je hond is een meisje he, dus doe haar een hidjab om, leuke hoofddoek, liefst een Hollandse hoofddoek, die lijkt op de vlag van dit land. wij moeten iets doen in 2014, nationaal protest tegen islamisering. Een idee is alle honden op straat een Hollandse vlag omdoen, om hun middel of op hun hoofd, als dagelijkse pro hollandse massa demonstratie van Westerse en Hollandse honden, legaal he toegestaan. Wie vind dit een leuk idee van Wieroe, de geniale hindoe kat uit delft kennisstad? dewanand en Wieroe |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik stel ook ineens voor om witte jassen, truien en T-shirts met grote rode kruisen te dragen, symbool van de kruisvaarders. Kwestie van de kopvodden en de tapijtlikkers van antwoord te dienen.
Laatst gewijzigd door Lukkas : 3 december 2013 om 10:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
namaste Lukkas, Iedereen in kruisvaarders strijdpakjes lijkt mij te vroeg en je geeft moslims dan teveel aandacht. Zover zijn wij nog lang niet maar de eerste kruistocht na 1945 komt er zeker nog snel aan. Effe gedult Lukkas, trek je nummertje en sluit je aan bij de lange rij van 10 miljoen wachtenden en smachtenden voor jou, goh wat smachten zij naar een lekkere varkenslap na deze grote schoonmaak met mr Adolf Herren schoonmaakmiddel? Voorlopig moeten de honden maar het vuile werk doen en die zijn onze Westerse vlaggen als zij hun westerse kopvodjes opdoen he. KLinkt erg origineel he en ik ga het zeker promoten volgend jaar. een hondendemonstratie organiseren op 5 mei: Honden met de westerse vlaggen als kopvodden demonstreren voor het behoud van de Europese en Westerse beschaving, nou doe je mee? Koeien, paarden, ezels, ratjes, hamsters, katjes enz mogen zeker ook meelopen voor meer fun. Ik ben er al geil van als ik hieraan denk, even dus nu vingeren en daarna op het duistere toilet wat wc vellen optellen met mijn zwarte koeliepik. dewanand en Wieroe hindoe fundamentalisten |
|
![]() |
![]() |