Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 oktober 2013, 14:11   #1
Links in Democratie
Lokaal Raadslid

Standaard "brief aan oren & poten"

Zwijgen en uitvoeren, de slogan v/d politieke party(-&) oren & poten wil nu zelfs de zieken in hun vlees laten nummeren, brandmerken.
I.p.v. het betekende 11360 van 27/09/13 enz... dossiers...&... de valsheid in geschriften v/d collaborateurs, vrederechter-9100, ARB enz... enz... inbegrepen te bespreken & beantwoorden op en door de OCMW-raad enz...
Naast de desbetreffende aangeschrevene oppositie raadsleden zijn hier zelfs zeer vele getuigen vermeld.
Want openbaarheid van bestuur betekend niet alles bij wat de ocmw-voorzitter & zijn vazallen(gelijken) van gans het land overal laten rondslingeren. Het is trouwens al meermaals geweten dat nu Mike Nachtegael voortdurend kan liegen & bedriegen zoals de besten!

N.B.:
Elke gewapende vriend(wijkagent) die U opstuurt kan U de opdracht geven mij neer te knallen, af te maken op voorwaarde dat ik eerst dienaangaande PV kan krijgen en opeten.
Uiteindelijk heb ik op papier zelfs nog steeds geen verontschuldegingen aangaande de mislukte collocatie van jaren geleden! Ook niet van Di-Rupo I alhoewel hij hier onlangs op de grote markt bij de sint geweest is.
Tenslotte als niemand nog iets kan kopen dan moet oren & poten ook de rekeningen niet meer afleveren, want dan zijn de varkens of de echte vrije economie al afgeslacht!
Links in Democratie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2013, 15:09   #2
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN

Eduard Khil's schermafbeelding

Standaard

dit is wel heel vroeg om al zo strontzat te zijn
Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2013, 15:57   #3
Links in Democratie
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
dit is wel heel vroeg om al zo strontzat te zijn
Ja, als ge niets beters te doen heb in 't parlement en de zovele cumul-raden!
Oud 13 oktober 2013, 14:40   #4
Links in Democratie
Lokaal Raadslid

Standaard

Wat ik ook vraag of hoe ik ook schrijf het concentratiekamp 9100-ocmw antwoord nooit. Het (overkoepelend) bestuur word nog steeds gestuurd door fantasten (zoveelste voorakkoord op rij). Als ik al iemand heb die voor mij wil internetten dan gebeurt dit nu vooral via berichten naar gebundelde @mails-adressen van ocmw vertegenwoordigers. Zo heb ik toch al één antwoord verkregen uit Antwerpen en hoop ik dat nva-er Lieven De Handschutter & SPa-co voor 25/05/14 zullen gaan beseffen dat de bevolking uitmoorden met papier de manier is om de anarchie nog verder & meer te vestigen!
Mijn laatste betekening n°11360 van 27/09/13 op ocmw-secretariaat was reeds geseponeerd nog voor de inkt droog was. Nu 14 daarna heeft het stadspersoneel onder dwang v/d vakbonden weliswaar al een akkoord over de algemene bezuinigingen v/h stadspersoneel, terwijl dit op het debat v/d www.constituante.be op 30/09/13 nog in koor klonk "dat de heetste herfst nakend was". Toch blijft het sint-niklase bestuur (voorakkoord nva/SPa-co) bestaan met minimum 2 schepenen & 2 nieuwe niveau1 ambtenaren extra!
N.b.: N°-11360
In copie aan elk ocmw raadslid dienaangaande enz... !
In naam v/d mensheid vooral de sint-niklase bevolking verzoek ik in deze dat de 9100 ocmw-raad zich "bij de grootste hoogdringendheid" uitspreekt over de uitslag v/h referendum van 01/09/13 jongslede aangaande de blijvende ophaling v/h normaal huisvuil door de desbetreffende stadsdiensten.
Temeer omdat ik als unieke politieke vluchteling (&justitie enz... weten uitvoerig waarom allemaal) in eigen land Belgie eind 2011 tenslotte één mislukte collocatie door de overheid (zeker huidig bestuur) heb moeten doorstaan. Plaatselijke vrederechter heeft nadien op 13/12/11 hierover niet kunnen bemiddelen omdat gedaagde overheid zogezegd haar gestorven kat "democratie" niet kon of mocht opsturen "laten opdagen, verschijnen, aanwezig-zijn" gezien de regels v/h ongerijmde ongrondwettelijke enz... !
V/d rest v/h stadspersoneel verwacht ik dat ze ogenblikkelijk staken uit sollidariteit met de bevolking & de democratie zodat de vuilnismannen ongestoord het huisvuil kunnen blijven ophalen indien op het hier geschrevene niet direct onmiddelijk bewijsbaar antwoord komt, volgt! Bonden enz... worden terzelfdertijd op de hoogte gebracht!
n.b.: Alhoewel ik nog nooit gaan strijden ben in het buitenland (1ste straat links over de scheldebrug van Temse) verwacht ik van jullie al jaren de gepaste actie om als originele belg aan mijn uitkeringen te geraken die mij "dankzij de mij NIET overhandigde PV-dubbels" door wijkagent(gewapende vriend) zijn ontnomen!
Oud 13 oktober 2013, 14:48   #5
R.Verhiest
Gouverneur

R.Verhiest's schermafbeelding

Standaard

Een volleerd anarchist heeft geen ocmw of stadsdiensten nodig, hij is in de allereerste plaats autonoom en daarna bovendien nog solidair ook !
R.Verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2013, 16:08   #6
Links in Democratie
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R.Verhiest Bekijk bericht
Een volleerd anarchist heeft geen ocmw of stadsdiensten nodig, hij is in de allereerste plaats autonoom en daarna bovendien nog solidair ook !
Dankzij de klassieke politiek probeert bijna iedereen in belgie om te overleven zijn plan te trekken! Maar wat kunt u daarbij in godsnaam sollidariteit in zien.
Volgens mij enkel één zekere economische stilstand anarchie wat uiteindelijk niet kan blijven duren.
Oud 13 oktober 2013, 16:52   #7
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Links in Democratie Bekijk bericht
Zwijgen en uitvoeren, de slogan v/d politieke party(-&) oren & poten wil nu zelfs de zieken in hun vlees laten nummeren, brandmerken.
I.p.v. het betekende 11360 van 27/09/13 enz... dossiers...&... de valsheid in geschriften v/d collaborateurs, vrederechter-9100, ARB enz... enz... inbegrepen te bespreken & beantwoorden op en door de OCMW-raad enz...
Naast de desbetreffende aangeschrevene oppositie raadsleden zijn hier zelfs zeer vele getuigen vermeld.
Want openbaarheid van bestuur betekend niet alles bij wat de ocmw-voorzitter & zijn vazallen(gelijken) van gans het land overal laten rondslingeren. Het is trouwens al meermaals geweten dat nu Mike Nachtegael voortdurend kan liegen & bedriegen zoals de besten!

N.B.:
Elke gewapende vriend(wijkagent) die U opstuurt kan U de opdracht geven mij neer te knallen, af te maken op voorwaarde dat ik eerst dienaangaande PV kan krijgen en opeten.
Uiteindelijk heb ik op papier zelfs nog steeds geen verontschuldegingen aangaande de mislukte collocatie van jaren geleden! Ook niet van Di-Rupo I alhoewel hij hier onlangs op de grote markt bij de sint geweest is.
Tenslotte als niemand nog iets kan kopen dan moet oren & poten ook de rekeningen niet meer afleveren, want dan zijn de varkens of de echte vrije economie al afgeslacht!
Descartes zou gezegd hebben: "Waarover gaat het ?"
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2013, 10:35   #8
Links in Democratie
Lokaal Raadslid

Standaard

Blijkbaar weten de mensen niet dat de politie(politiek gekleurden) in België zo wie zo mensen opneemt in de hoop dat de door het gerechterlijk parket, procureur des konings de willekeurig aangestelde plaatselijke psychiator hen geestesziek (één gevaar voor zichzelf en of anderen) beschouwd. Bij mij is dit jaren geleden volkomen mislukt. Desondanks heb ik hierover geen enkele bewijs verkregen. Tenzij het indirechte bewijs dat het oorzakelijke ocmw niet wilde verschijnen bij de (zelfs frauduleuze) vrederechter ter bemiddeling. Sindsdien ben ik vogelvrij!
Laatste voorval dienaangaande bestaat uit het feit dat Lieven De Handschutter(nva) het arrogante spa/groen in het sint-niklase bestuur hield dankzij een onwettig voorakkoord.
Tevens waren de nu nog mogelijke andere bestuurspartijen aldaar niet bereid mij(of een gelijkgezinde) op 14-10-12 als verruimingskandidaat/lijstduwer op een bijna halve kieslijst te plaatsen ten einde minimum bezuiningen(in mandaten) en eendracht(eindelijk inspraak) te beklemtonen. Gevolg was dat hun gezamelijke uitslag(vb niet inbegrepen) spa/groen niet kon overtreffen alhoewel ze deze laatste wel in één ander bestuur kon vervangen. "De grondwetrechterlijke overwinning van de vuilnismannen bij het referendum 10-09-13" breekt nu nva en spa al zeer zuur op bij de tussentijdse opiniepeilingen voor de komende "samenvallende verkiezingen" daar deze zonder democratisch bestaansrecht is geseponeerd geworden. Tegen 25-05-14 zullen de mensen beseffen dat de klassieke politiek onvoldoende heeft bezuinigd in eigen rangen. Want dan zal bvb het sint-niklase bestuur nog steeds evenveel schepenen dan Antwerpen, 2 extra ambtenaren van niveau1 & een ombudsdienst(plaatselijk-cgkr) enz... hebben dat nog steeds fraudeleus, politiek gekleurd mensen volkomen(via collocatie) uitsluit!
Oud 14 oktober 2013, 10:41   #9
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Hopelijk zijn niet alle OCMW-klanten even grote lastverkopers.....
Oud 14 oktober 2013, 11:12   #10
Links in Democratie
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Hopelijk zijn niet alle OCMW-klanten even grote lastverkopers.....
Ik ben geen verkoper! Dat mag in mijn toestand trouwens niet. Het is het frauduleuze (overkoepelend) bestuur dat mij als klant, "last" ziet bij het ocmw!
Oud 14 oktober 2013, 11:18   #11
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Ben jij een dubbelnick van Raspoutine ? Daar begrijpt ook niemand ooit over wat hij allemaal zit uit te weiden.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2013, 11:48   #12
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Links in Democratie Bekijk bericht
Ik ben geen verkoper! Dat mag in mijn toestand trouwens niet. Het is het frauduleuze (overkoepelend) bestuur dat mij als klant, "last" ziet bij het ocmw!
OCMW-klanten zouden beter niet zo hoog van de toren blazen.
Zoek werk zodat je niet afhankelijk bent van frauduleuze overkoepelende besturen.
Oud 14 oktober 2013, 12:05   #13
Links in Democratie
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Ben jij een dubbelnick van Raspoutine ? Daar begrijpt ook niemand ooit over wat hij allemaal zit uit te weiden.
Ik wijd niets in! Dat laat ik aan de Paus Franciscus over!
Oud 14 oktober 2013, 12:12   #14
Links in Democratie
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
OCMW-klanten zouden beter niet zo hoog van de toren blazen.

Zoek werk zodat je niet afhankelijk bent van frauduleuze overkoepelende besturen.
U heeft waarschijnlijk werk bij die besturen? Die denken dat iedereen klant moet zijn bij hen. Trouwens ik heb nog nooit een klant geweten die geld krijgt. Enkel ocmw verantwoordelijken die uit hun nek kletsen
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be