![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In een recent artikel geplaatst op de site van GeenStijl, geeft Arabist Jansen ons een kijkje in de keuken van het moslimbrein.
Het bewuste artikel benadrukt nog eens hoe ernstig de huidige situatie is betreffende het ongecontroleerde gedrag van de moslim en de zeer beperkte communicatieve vaardigheden waarover zij beschikken. De negatieve influx van de Islam is niet alleen ons probleem, het is een mondiaal probleem. Een probleem dat de toch al paranoïde Amerikaan ertoe noopt iets meer dan 1200 anti-terreur agentschappen er op na te houden en ten koste van miljarden een niet te winnen oorlog aangaat, gericht tegen de gezichtsloze moslim, die onze taal niet spreekt en met onze tradities en gewoontes niets te maken wenst te hebben. Natuurlijk, wel ons geld. Dat de politiek dit probleem niet wenst op te lossen maar eerder uit de weg gaat laat zien dat er politiek iets niet pluis is in zowel Brussel als Washington. Het komt bij deze politieke kleptomanen niet op om eens te gaan evalueren waarom het anti-islam verschijnsel zo sterk is. België doet nog enige pogingen de toppen van het moslim-extremisme aan te pakken. De jihadisten die uit Syrië terugkomen worden in België opgepakt, integenstelling to Nederland waar de hulpverlenersmaffia al direct klaar staat de "getraumatiseerde strijders" op te vangen. Zogenaamd hebben zij alleen humanitair werk verricht. Vergeten wordt te vertellen dat het merendeel van westerse jihadisten inmiddels is afgeschoten, door wie is onbekend. Jejoen (heet eigenlijk Jeroen maar zijn Nigeraanse moeder kan de r niet uitspreken) Bontinck heeft Nederland verlaten en is in België direct opgepakt. Vandaar dat veel Syriëgangers die het er levend hebben afgebracht (zie hoe dapper ze zijn) voor de Nederlandse route kiezen. Kortom, wie gaat er een einde maken aan deze onophoudelijke reeks van problemen veroorzaakt door de pure aanwezigheid van een grote groep allochtonen met een duidelijk minderwaardigheidscomplex en een absolute denial van onze gevoelens en tradities. Die zij echter wel voor zich opeisen. Het ziet er naar uit dat Le Pen en Wilders een enkel front gaan vormen tegen de uitwassende problematiek aangaande het onbuigzame gedrag van de moslim in beide landen. Ik ben bepaaldelijk geen fan van FN en PVV - het zijn schaduwpartijen die gebruik of misbruik maken van het uitermate onbeschofte gedrag van een grote groepering Noord-Afrikanen en daarmee stemmen voor hun partij trachten te winnen. Datzelde doen de ultralinkse partijen zoals PvdA en GL (in NL) die de moslimgroepen sterke voorrechten verlenen boven de populatie die ze behoren te vertegenwoordigen. De Joden hebben nooit een bedreiging gevormd voor onze cultuur en samenleving, integedeel, ze waren een verrijking. Nu, van de Noord-Afrikaan kunnen we dat totaal generaal niet direct zeggen. Is dit probleem op een fatsoenlijke en democratische wijze op te lossen? Bron: GeenStijl : Hans Jansen - Jihad is geen terreur http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...terr.html#more
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stop Jejoen in de bak, ij is gevaajlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() @ Meneer
LOL
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het moslimbrein? Een moslimbrein? Eén moslimbrein? Alle moslimbreinen? Sommige moslimbreinen? Vele moslimbreinen? Weinig moslimbreinen? ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Je mag uitkiezen Ke Nan. Het gaat erom hoe de grote gemene deler van de moslims tegen het leven hier aankijkt.
En daar mag je je eigen conclusies aan verbinden. Ik heb het dus duidelijk niet over de Afghaan met een modern atelier die mijn bootkussens op een sublieme wijze opnieuw stoffeerde. Geen goedkope klus maar de man (en zijn vrouw) leverde uiterst correct en goed uitgevoerd werk. Ik heb het ook niet over de Turkse bakker annex traiterie vlak bij de haven. Waar ik dagelijks heerlijke broodjes koop. Het verhaal gaat niet over deze hardwerkende mensen die hun zaak runnen en prima passen in onze maatschappij. Het gaat om andere groepen die met minder goede bedoelingen hier zijn en komen. Dus beste Ke Nan, het gaat over de chicaneurs. Over de Islam scholen die volledig lak hebben aan het geven van behoorlijk onderwijs. Het gaat over instituten die moedwillig jongens ronselen voor een absurde taak. Jongens die nu voor het grootste deel ergens liggen weg te rotten. Die mensen die normale ontwikkelingen tegenhouden op basis van een absurde religie. Die mensen moeten zo snel mogelijk worden weggewerkt en tegengehouden worden om nog meer belastingeld aan de maatschappij te onttrekken.
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Ke Nan : 19 oktober 2013 om 19:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() @ Ke Nan
Wellicht scoor je daarmee een punt. De poco's maken je voorzichtig terwijl het beter is om man, paard en rugnummer te noemen. Onze haven, (echt heel heerlijk daar in Leiden) ligt dicht bij een winkelcentrum dat midden in een moslimwijk staat. Ik heb dagelijks de gelegenheid om bepaalde dingen te zien. De Afghaan in dat winkelcentrum heeft een redelijk groot atelier, heel modern en met een keur aan (veelal dure) stoffen. Hij adviseert je goed en zegt heel duidelijk wat wel en niet geschikt is. In plaats van een goedkoop Taiwan stofje op de markt te kopen kocht ik het peperdure spul van een textielfabriek ergens in Brabant. Een dikke 40 Euro per m2. De hele grap liep richting de 1000 euro. Bij de kassa prijkte een vignet waar verzocht werd 50% aan te betalen. Ik bood aan de hele klus vooruit te voldoen. Hij schudde zijn hoofd en zei dat dat niet nodig was. Twee weken later was het geheel klaar - precies op de afgesproken datum, en tot mijn verbazing had hij de overtrekken van een binnenvoering voorzien. Inmiddels sterft hij in het werk, kennelijk ook ondersteund door zijn leveranciers. Hijzelf is waarschijnlijk een slachtoffer van de Afghaanse conflicten - hij verplaatst zich moeizaam op krukken en zijn vrouw was destijds, een paar maanden geleden, hoogzwanger. Inmiddels hebben mijn havengenoten mijn kussens gezien en heeft hij nu ook van anderen klandizie. Inmiddels maakt hij de nieuwe huiken voor de twee masten. Daarentegen zie ik een hele hoop Marokkanen in slobberige trainingspakken met dure BMW's - niets doende en hangende rondom het winkelcentrum. Achter de kassa's van de 4 supermarkten zitten de meisjes met hun hoofddoekjes en lachen vriendelijk naar je. Ik schets je een beeld. Een superpositieve instelling zoals die van de Afghaan en de Turkese bakker zijn exemplarisch voor wat het kan zijn. En dan doet religie helemaal niet terzake. Het is dus een specifieke groep die de narigheid turbo' t. Maar je begrijpt het wel.