![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() ![]()
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Die is raak, Dajjal !
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Schepen
|
![]() Waarom gebruiken zoveel nikkers middeltjes om hun huid lichter te maken
![]()
*Verwijderd* Laatst gewijzigd door Zoethout002 : 5 oktober 2009 om 17:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() & leggen de langneuzige dames krullen in heur haren, terwijl de zwarte madammen
er alles op zetten om hun haartjes te ontkroezen en/of blond te verven??? De mode is een strenge meester !
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Beste topicstarter,als uw punt is dat je vind bepaalde mensen bezig zitten op allochtonen met een kleurke dan kan ik u zeggen er een groot verschil is tussen het één en het ander,ik ga het niet uitspreken of het centrum van facisme bestrijding zou achter mij zitten.
Een beetje een lichtbruine kleurtje hebben is gewoon mooier.Hetgeen waar jij waarschijnlijk over hebt is al helemaal geen lichtbruin meer laat staan mooi lichtbruin. ps;een neger z'n handen zijn ook deels wit,oeps.Manman,wat voor topic is me dat nu weeral? Ik kan u zeggen ik vb'er en hart en nieren ben maar geen probleem heb mee iemand die in godsnaam een ander kleurke heeft dan mij. Overlaatst riep een jonge moslima nog naar een vlaming;bleekscheet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 6 oktober 2009 om 15:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ikdacht zelfs da'SOMMIGE afrikanen witter willenzien ??
http://www.google.be/search?hl=nl&q=...hitening&meta= @ Marlboro , volgendekeer opnemen (filmen) alsbewijs !! Racisme mag geen enkelezijde komen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() [quote=cookie monster;4374497]Ikdacht zelfs da'SOMMIGE afrikanen witter willenzien ??
http://www.google.be/search?hl=nl&q=...hitening&meta= ![]() Hoe dan? Zowat ALLE witten willen bruin worden, er is een miljarden bruinmakings industrie, ze spuiten zich godbetere bruin. Waarom? Jullie komen steeds met MJ; één geval? Het is geen aanval, het is een vraag: waarom verontschuldigen witte bedpartners zich voor hun witte huid? ![]() Kan het vreemder? Waarom verbergen zij hun blauwe adellijke spataders en willen zij niet meer superieur zijn aan nikkers? Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 6 oktober 2009 om 16:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=Egmond Codfried;4374577]
Citaat:
Overigens is dat geen typisch "afrikaanse " mode ook in Azië is de mode "Hoe blanker hoe liever" - dat intussen al wat "blank" of "blanker" is graag zou verdonkeren is inderdaad een beetje lachwekkend (opletten voor huidkanker !)... De huidpigmentatiegenen worden intussen vrolijk vermengd hoor ! Ik heb "bruine" bloedverwanten & ook "andersgekleurde" .. indien je ver genoeg naat ook in de zijlijnen van je stamboom heeft iedereen wel ergens gekleurde bloedverwanten en is dus lid van de grote familie "Homo Sapiens Sapiens" tot spijt van wie daar problemen mee heeft....
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Al eeuwen zijn er eigenschappen die mooi gevonden worden in een vrouw die vooral erg onpraktisch zijn, waar een vrouw veel tijd en energie in moet steken, of die haar hinderen. Of het nu gaat om zo blank mogelijk blijven, lang zonnen, op hoe hakken lopen, of op klompvoetjes, het is allemaal erg onpraktisch. De enige verklaring lijkt de pauwenstaart te zijn, mannen weten dat als een vrouw zo'n onpraktisch leven kan leiden dat ze in ieder geval niet erg hard hoeft te vechten voor haar voortbestaan. En of dat nou aan genen ligt of aan een goede erfenis, dat maakt die mannen niet zoveel uit. Maar dat is het punt hier nu niet. Ja, in het westen is het tegenwoordig mode om bruin te zijn, maar er zijn ook eeuwen geweest dat een vrouw juist blank moet wezen, en bijvoorbeeld in India is dat nog seeds het ideaal. Mode is mode, en precies dat, het is geen diepgeworteld oerverlangen om maar net zo bruin te zijn als onze koningin stiekem diep van binnen is, of wat het verhaal ook moet zijn.
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een verhaal is dat de werkmens vroeger buiten werkte en dus een getaande huid kreeg, terwijl de adel en de rijken zich tegen de zon konden beschermen en dus zeer blank bleven.
Later brak de tijd aan dat de meer begoeden zich zee- en bergwaarts konden begeven waar ze een meer getaande huid kregen in vergelijking met de "magere klassen" die inmiddels verbleekten door het werk in de fabrieken (binnen dus). De gekolonizeerde gekleurde volkeren zagen de overheersers en dat die blank waren & gingen dus alles wat "blank" was imiteren...
![]() |
#19 |
Burgemeester
|
![]() Door te bruinen lijk je gezonder en je ziet er mooier uit als je natuurlijk bruint. Veel wordt gecamoufleerd.
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Wat is dan het bezwaar tegen mensen die al van nature gekleurd zijn? Je bevestigt dat witten niet echt houden van hun melkkleur. Het ziet er dus ongezond uit. Ik denk dat mooi wit niet lelijk is...
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 6 oktober 2009 om 17:54. |
![]() |
![]() |