![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 35.667
|
![]() ...ja,hoe kan dit,een "wereldhaven" zonder mogelijkheden om grootschalige reparaties te doen aan schepen?
http://www.gva.be/regio-antwerpen-st...eken-neer.aspx Is dit gewoon een kwestie van de afgezaagde "loonkosten",of is het eerder zo dat reders hun "major overhaul" niet (meer) doen in Antwerpen omdat er ondertussen te weinig kennis is? Ik zag verleden jaar beelden op NG omtrent een aanzienlijke onderhoudsbeurt,met inbegrip van het plaatsen van een nieuwe monsterachtig grote diesel-electro groep in een schip in......Jamaica.....En ja,men had daartoe technische ploegen van over de ganse wereld verzameld om de klus te klaren.... Is DAT het,dat men in de voorgaande jaren vergeten is geintegreerde oplossingen aan te bieden aan de reders? Ik weet niet of het de bedoeling moet zijn van Antwerpen om gewoon maar importhaven van Chinese spullen te zijn...dat lijkt me ook geen houdbaar model,en met te weinig Toegevoegde Waarde..... havens,schepen,en we kunnen er niet aan werken... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 11 oktober 2013 om 05:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burger
Geregistreerd: 29 juli 2009
Berichten: 139
|
![]() Misschien is er gewoon te weinig vraag naar?
|
![]() |
![]() |