![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() namaste forum tijgertjes met scherp geslepen rechtse melktandjes,
Ik had vroeger al in 1994 de hele Scientology religie en bewegng onderzocht en veel boeken van L. Ron Hubbard gekocht en gelezen, en de ideeen van deze kernfysicus, militair en filosoof uit America hebben mij wel geholpen om te herstellen en verder mijn kennis te vergroten. Maar scientoloog ben ik absoluut niet, omdat het meer iets is voor een blanke Amerikaan die niets afweet van onze zwarte/bruine hindoe beschaving uit het oude India/aryawart, waar de echte diepere spirituele wetenschap (Vaidik Vidya) begon ruim 40.000 jaar geleden. Maar ik wil hier best weten van overige denkers en kamer geleerden wat scientology voor hen heeft gedaan en wat ze ervan weten. Ik weet aardig wat. Een ding van scientology is auditeren: verwijderen van engrammen, via sessies, en elke sessie kost per uur minstens 500 uur en daarna kan je een level hoger, maar die kost nog meer, zo kom je door auditeren steeds hoger en hoger als scientoloog. Maar dit stelsel is bijna hetzelfde als een kastenstelsel en erg hierarchisch, het hoger moeten worden en er veel geld voor moeten betalen (tot vele duizenden, afhankelijk van je inkomen) is erg commercieel denken en onzuiver, hierom wijs ik scientology principieel af als een duurzaam, volwaardig geloof met ethische normen en waarden. Hoger of lager moeten worden keur ik feitelijk af, omdat het feitelijk niet natuurlijk is in de wereld van dieren en planten. Dieren zien dit anders dan wij, mensapen en dit wil ik dieper begrijpen, omdat wij ook gewoon beestachtige dieren zijn en niets anders. Kijk naar de trieste feiten en zeg maar zelf of ik gelijk heb, velen hier weten er meer over dan mij en Wieroe. Ik weet niet veel, en daarom moet ik altijd Wieroe vragen om mij meer te leren, dan krijg ik hogere kennis uit zijn superieure katten genen. Dit is de link naar de site van scientology, check het en geef je mening hier, en hou het pittig. Het is taboeloos en speel lekker Advocaat van de duivel hier met een echt duivels masker op. Hakken dus he. link site: http://www.scientology.nl dewanand en Wieroe hindoe fundamentalisten delft, holland Laatst gewijzigd door dewanand : 31 oktober 2013 om 22:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() harriechristus is scientoloog geweest.
dat zal je wel interesseren..... ![]() ![]() ![]() De kinderjaren. Ik ben geboren in 1945 en mijn vader was metselaar van beroep en was hevig gefascineerd door de filosofie van Mr. Drs. A. Börger. Ik heb de MULO-school doorlopen en kwam ook helemaal in de ban van Börger en de filosofie.Ik werd landmeetkundig tekenaar van beroep en wel bij het Kadaster. Ik ben voor een jaar getrouwd geweest met Helen de J. Dat was tijdens de glorieuze hippe tijd. Dat ging echter helaas allemaal voorbij en van idealistisch links werd ik realistisch rechts en kwam als eerste bij Scientology terecht. (Die overgang van links naar rechts beschouwde ik als mijn kruisiging en zo ongeveer in diezelfde tijd waren mijn ouders gescheiden en stierf Börger.) Ik was toen 28 jaar en dat was in 1973. Laatst gewijzigd door harriechristus : 1 november 2013 om 10:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Nuff said. Alleen wanhopige sukkels wandelen daar naar binnen. En hier wat BBC's Panorama er in 2010 van bakte. http://www.youtube.com/watch?v=wwPMHM3qC9w
Orwell's 1984 was een waarschuwing! GEEN HANDLEIDING! Atheïsme is geen geloofssysteem. Het vertelt niet hoe en wat je moet denken. Het is het resultaat van denken! Laatst gewijzigd door microwezen : 8 november 2013 om 14:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
een uurtje therapie, dus het auditeren kost bij scientology bommen vol geld, ik hoorde vroeger een bedrag van 600 gulden per cursusje van een paar uurtjes, en dit was omstreeks 1993. Nu zal het zeker meer kosten en ik wil daar langs gaan in december, dat hoofdkantoor in Amsterdam om uit te zoeken hoeveel het nu kost. Ja, zodra die gasten met geld sjoemelen en hun geloof verkopen haak ik af. Hierom ben ik blij dat Wieroe nu als hindoe kat al jarenlang mijn fulltime Goeroe is, en ik betaal hem hiervoor elke dag 20 eurocent, en hiermee kan hij dan zijn bakje voer pinnen in de voerautomaat in de hoek van de woonkamer, waar het lekkere originele duitse voer in zit uit 1940 met nazi en bami smaakjes. Ook moet Wieroe meedenken in mijn denktank dewanand en het is ook fulltime hersenwerk voor hem, dus Wieroe werkt hard voor zijn dagelijkse duitse katten brokjes uit 1940 als hindoe nazi kat in delft kennisstad. dewanand en Wieroe |
|
![]() |
![]() |