![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het plaatsje Zottegem heeft de naam niet voor niets. Bakkerijmeisje Marleen had tegen sluitingstijd een aantal koffiekoeken over. Het verhaal gaat over zes stuks.
Ze zag een bedelaar/clochard/GVWOV en doneerde hem de koeken. Simpel gebaar, niets mis mee. Die waren anders in de kiepelton verdwenen. Jedoch. De bedelaar/clochard/GVWOV wilde het meisje bedanken en kwam met wat groenten terug die hij aan het verkoopstertje van de bakkerij gaf. Ook niets mis mee. Gebaar van dankbaarheid. Jedoch, de inhabitant van de bakkerij zag diit anders en betichtte het verkoopstertje van ruilhandel en ontsloeg haar. In Zottegem zijn de zotten te zot voor woorden. http://frontpage.fok.nl/nieuws/62057...-bedelaar.html
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 6 oktober 2013 om 16:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Aan de schandpaal, aan de schandpaal !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Wat heeft dat met Europees nieuws te maken?
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Ach, ik vergat het. België hoort niet in Europa thuis.
![]() |
#5 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() best eens de update van het artikel lezen...
![]() |
#6 |
|
![]() Die vermocht ik nog niet te vinden. Maar de basis is bekend en daar gaat het a priori om.
Niet om de nodige consternatie achteraf. Ik hoop echter dat de bakker het meisje weer in dienst heeft genomen.
![]() |
#7 | ||
|
![]() Citaat:
2. Hoewel belgiksken geografisch gezien in Europa ligt, is hetgeen u aanhaalt binnenlands nieuws, en hoort dus in de rubriek "binnenland" thuis. Misschien in de rubriek "maatschappij en samenleving", gezien de aard van het onderwerp. Maar zeker niet zomaar in de rubriek "Europa".
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 7 oktober 2013 om 21:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() @ LoZ
Dat is kritiek die ik wel kan waarderen. Voor mij als NL'er is België het buitenland, dus Europa.
![]() |
#9 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het 'meisje' dat dus aan bewezen ruilhandel deed en sinterklaas speelde met andermans broodwinning zal niet snel nog werk vinden, en terecht. Van een bedelaar is er zelfs geen sprake. ![]() http://bakkerijmarysse.be/
In the night all cats are black... Laatst gewijzigd door NoTuma : 7 oktober 2013 om 22:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Ik had de updat niet gelezen noch gevonden betergezegd andersom. Dat de verklaring van de bakker een ander licht op de zaak werpt moge duidelijk zijn.
Zelfs een Telegraaf houdt zich in basis nog wel aan feiten dat dit hier niet het geval is, is derhalve spijtig. Het is in ieder geval een les om de pers in het vervolg met uiterst kritieke blik gade te slaan. Het is echter ook een feit dat je de handelswaar van je baas niet dient weg te geven. De rol van de bewuste bedelaar maakte het echter aannemelijk dat iemand tot een dergelijke gift zou komen. Sorry voor dit verhaal - ik vond het dusdanig ongerijmd dat ik er een draad aan wijdde.
![]() |
#11 | ||
|
![]() Citaat:
Edit: heb uw laatste bericht niet gelezen gehad voor ik het mijne postte, mijn verontschuldigingen.
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 8 oktober 2013 om 09:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() @LdZ
Ik dank u voor uw begrip.
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Goederen die niet van jezelf zijn weggeven, doe je niet. Punt.
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() robina hood
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
iemand die trouwens Food Not Bombs kent? kort samengevat; het is een organisatie die brood en groenten ophaalt, en ze bereid aanbiedt in arme buurten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() @ Tamam
Dat is de bewuste "kiepelton" - waar afgedankt voedsel in verdwijnt hoewel het misschien nog goed genoeg was voor een voedselbank. Ik wist natuurlijk niet dat de dame een ander spel speelde. Niettemin een hint om niet zo maar voedsel weg te gooien.
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met de beste wil van de wereld kan ik die brief NIET lezen , zowel als afbeelding & op de website geheel onduidelijk , te klein & te dun van letters !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#19 |
Gouverneur
|
![]() Bij de bakkers in mijn buurt worden de overblijvende koffiekoeken 's anderdaags verkocht aan 50%.
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |