![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is een volkslening?
Hier staat het: link: http://www.nieuwsblad.be/article/det...paign=regio-dg (te lui om de link te openen: onderaan deze post staat de tekst) Ik vind het idee wel ok. Doch ik zal maar mee doen als de partij van mijn voorkeur opgenomen is in de regering die de lening uitschrijft. titel: Regering buigt zich al in september over volkslening tekst want links werkt nooit lang: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ..Of : hoe de staat de business van de banken overneemt...
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uitstekend idee. Blijkt ook uit alle onderzoek dat wanneer het over publieke goederen en diensten gaat, de staat veel beter werkt dan de privé (zie het debat over de hernationalisering van de spoorwegen in Groot-Brittannië, dat achterlijke crisisland).
Ik zou meteen op zo'n volkslening intekenen. Voor windenergie, biomassa-centrales, knappe sociale woningbouw, etc...
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kernenergie aan de privé overlaten bv. is ook al rampzalig gebleken.
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En later, als de centen verdwenen zijn, dan valt iedereen uit de lucht. "Neen, dat hadden we nooit gedacht... (want we zijn achterlijk)" Laatst gewijzigd door Xenophon : 18 augustus 2012 om 13:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
![]() Citaat:
Bij u licht dat waarschijnlijk anders. Want gij kickt op miljardairs.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En verder, als je zulke fouten schrijft dan ben je eigenlijk niet geschikt om commentaar te leveren op CV's met fouten in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je gaat toch echt vermoeden dat hij nog nooit een cv gezien heeft, zelfs nog nooit zelf een heeft moeten schrijven. Laat staan recruiter is in een bedrijf. Zelfs nog niet in een beschuttende werkplaats. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
nou nou,en maar vitten op anderen dat ze er geen zak van kunnen,en wat blijkt,onze schoolmeester valt in een put... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
![]() Citaat:
Wanneer ge uw centen kwijtspeelt aan 10,000 mensen, dan kan gaat dat de economie niet onmiddellijk ruïneren, want dat geld komt terug in omloop. Maar als ge diezelfde centen kwijtzijt aan 1 bankier, dan komt er niks meer in omloop want die gaat lopen met dat geld.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() ze krijgen al genoeg geld van ons via de belastingen.
geen extra geld krijgen ze! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() ze zuigen ons nu al leeg,die keizer van Oostende heeft een vijs los...geen enkele euro hebben ze van mij!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Alles waar den baard ook maar in de verste verte iets mee te maken heeft: draai u om en spurt zo rap mogelijk weg!
Eerlijk waar Laatst gewijzigd door born2bewild : 18 augustus 2012 om 16:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]() Het was dezelfde verteller die toen ook met een mooi verhaaltje afkwam. Trouwens om een federale regering uit het slop te halen krijgen ze van mij geen rooie cent.
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 18 augustus 2012 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vooral als Vande Lanotte met zo'n voorstellen komt moet je extra opletten!!! Hij zou zelfs het lege "zilverfonds" in zo'n lening kunnen inleggen om er zelf beter van te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |