![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politieke integratie lijkt nog ver weg, de Nederlandse tv stations worden met man en macht geweerd door de mediabaronnen van het eigenvolk, maar het machtige (en o zo Hollandse) ALBERT HEIJN marcheert voorwaarts Vlaanderen in. De opmars lijkt niet te stoppen.
Vandaag grote opstoppingen voor het filiaal in Sint Truiden. Albert Heijn Sint-Truiden opent vandaag z'n deuren op de Tiensesteenweg 168 vanaf 14u.! Kom jij ook? We hebben poffertjes én een hartverwarmend kopje Douwe Egberts-koffie voor je voorzien Al geopend: Brasschaat (Antwerpen) - geopend op 16 maart 2011 Stabroek (Antwerpen) - geopend op 26 oktober 2011 Antwerpen Kiel (Antwerpen) - geopend op 4 april 2012 Antwerpen Groenplaats (Antwerpen) - geopend op 9 mei 2012 Roeselare (West-Vlaanderen) - geopend op 7 juni 2012 Beveren (Oost-Vlaanderen) - geopend op 20 juni 2012 Harelbeke (West-Vlaanderen) - geopend op 29 augustus 2012 Antwerpen Hessenplein (Antwerpen) - geopend op 5 september 2012 Mol (Antwerpen) – geopend op 24 oktober 2012 Oudenaarde (Oost-Vlaanderen) – geopend op 14 november 2012 Olen (Antwerpen) – geopend op 5 december 2012 Hoboken (Antwerpen) – geopend op 17 april 2013 Aalst (Oost-Vlaanderen) - geopend 2 mei 2013 Kortrijk (West-Vlaanderen) - geopend 15 mei 2013 Bredene (West-Vlaanderen) - geopend 29 mei 2013 Turnhout (Antwerpen) - geopend 26 juni 2013 Gent (Oost-Vlaanderen) - geopend 16 oktober 2013 Lier (Antwerpen) - geopend 6 november 2013 Tegen 2015 moeten er bijna 60 filialen zijn uitgerold. In thuisland Nederland staat de teller inmiddels op meer dan 800 filialen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hollanders zijn een handelsvolk, ik zie de Delhaize bv. niet zo'n opmars voeren in Nederland.. Ik ben in ieder geval erg dankbaar dat Albert Heijn zich in België is komen vestigen
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, niets verkeerd met wat concurrentie van de Hollanders en net wat andere producten.
Het verwonderd me trouwens dat er nog geen hala keten uit Marokko is overgekomen, niet echt een handelsvolkje blijkbaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Blokker, Kruidvat, Hema, ... Hollanders genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Brusselse kliek lekker buitensmijten.
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Bewijst dat Carrefour en co hun prijzen te hoog waren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Ik winkel al lang in Nederland omwille van de lagere prijzen. Voor vlees ga ik wel regelmatig naar de lokale slager. En voor brood naar de lokale bakker.
|
![]() |
![]() |