![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Beste,
Ik ben Jana Vandenberghe en ik ben student aan de hogeschool van Gent. Ik heb de opdracht gekregen om een informatiebundel te maken over het VBO. Ook zou ik iemand moeten interviewen die lid is van het VBO. Kent u iemand die mij op een toegankelijke manier kan vertellen wat het VBO doet en waarom hij/zij lid geworden is? Ik stuur deze mail naar jullie omdat ik geen reactie krijg op mijn mail naar het VBO. Alvast bedankt, Jana Vandenberghe |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() VBO
Over wie gaat het ? Waarom hier ? - Voorbereidend beroepsonderwijs - Verbond van Belgische Ondernemingen (in het Frans: Fédération des Entreprises de Belgique, FEB) - Vereniging Bemiddeling Onroerend goed, een van de brancheverenigingen voor makelaars |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Bel gewoon eens? Dan kunnen ze u moeilijk negeren he.
|
![]() |
![]() |