![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Citaat:
Er zijn er me dunkt nog veeeeeeeeel ![]() Lees ook ... Link1 Nodigden wij die uit, ik alvast niet. Link2 ![]() Bewijslevering van wat ik in een draad al schreef hier ergens ten velde aangaande een wandeling met vrienden op de Antwerpse Linker-Oever. zelfde situatie al op het plaatje ![]() De burgers waren daar al lang van op de hoogte de Politiek blijkbaar niet. Vergeet bij het uitwijzen geen DNA staaltje te nemen anders staan ze hier morgen terug, caravan vergeten of zo iets. ![]() Nee, sorry N-VA stem ik dacht eerst nog ja ok laat ons het eens proberen maar de laatste tijd denk ik er anders over. Pittig detail: de media voeren de kiesstrijd natuurlijk ook 'kunstmatig' op. Misschien had ik deze draad beter binnenland gezet maar toch ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 februari 2014 om 09:37. |
|
![]() |
![]() |