![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Misschien is deze topic ooit al eens de revue gepaseerd, maar ik ben bij sommige toch benieuwd.
Waarom gebruikt U Uw huidige afbeelding als avatar? (Logo's van politieke partijen mogen zich onthouden)
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik gebruik altijd een zelfportret op het internet.
(eigenlijk heb ik die hond ooit eens gesaved omdat ik hem grappig vond en vandaar...)
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Een tijdje geleden is Paulus hier begonnen met een ware smurfenmanie. Als notoir meeloperke
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Ik ben eigenlijk zo ne sexy, gespierde en knappe kerel dat iedereen die mij ziet denkt dat ik dom en saai ben.
Daarom heb ik als avatar mijn tegenpool genomen, zodat die vooroordelen wegvallen en men sneller doorheeft dat ik eigenlijk slim en grappig ben. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik moet nog altijd het "smurfen zijn fascisten"-standpunt verdedigen tov enkele ongelovige Thomassen.
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn avatar is het(een) logo van de Spetsnaz
Mijn nickname is ook Spetsnaz Daarom heb ik dit genomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.gbv.com/sounds/youbetteryoubet.mp3 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Er hebben hier ooit eens van die draakjes op het forum gestaan met in hun hand de vlag van de respectievelijke provincies in dit land en ik vond die er wel vrij leuk uitzien, tevens waren er op dat ogenblik net een hele hoop topics waar het over avatars en dergelijke meer ging en vandaar vond ik dat wel leuk om als avatar te gebruiken. De vorige had iets keizerlijks, meer ernstig, maar aangezien ik hier de laatste tijd iets meer aan fun-posting doe en nog maar zelden of nooit de moed vind om 'zware' teksten neer te schrijven, mijn intellect ten toon te spreiden en wijsheid te debiteren behoud ik voorlopig dit leuke ventje.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Waarom zo'n fan van het communistenleger? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ben geen communist hoor ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() De mijne is extreem simpel te verklaren ... aangezien iedereen mij altijd associeert met "muis", ben ik dan maar op zoek gegaan naar een prentje van een muis.
Maus is echter gewoon een samenraapseltje van wat letters en later ben ik er ook achtergekomen dat er een "stokoude" (één van de oudste van België) apotheek is in Antwerpen die zo heet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() De mijne is een geitje. Hihihihihi.
![]() |
#14 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() De mijne is mijn partijlogo. Het staat symbool voor een nobel en rechtvaardig programma.
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() idem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat denkt ge dat ik doe als ge mij iets beveelt? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() Bwoh, ik ken niks van wicca of runes of zo, maar in't licht van de enorme VB vooruitgang vond ik het heel toepasselijk.
Zie onderschrift ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 't Is een zelfportret...
(Ondanks de gedwongen microshit-afhankelijkheid toch even linux promoten ![]() ("Microsoft; We suck more")
![]() |
![]() |