![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is de beste zangeres ter wereld?
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kate Pierson
Al eeuwig één van mijn lievelingen. Floor Jansen Nagenoeg de perfectie qua techniek en bereik. Kan werkelijk alles.
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte niet-rokende heren
Het meest gegeven antwoord op deze vraag zal hier ongetwijfeld de Veurenaar Arthur Blanckaert (Will Tura) zijn. Met rookvrije groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kate Pierson kan ik me in vinden. Persoonlijk blijft Beth Gibbons een van mijn favorieten.
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stevie Nicks
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De heer Arthur Blanckaert is inderdaad een zanger die hier blijkbaar graag gezien en gehoord wordt. Wat is dat? Zou dit een landstreek betreffen zoals "Over het woud" (Trans-sylvanië) ofte Zevenburgen. Met rookvrije groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oeps, ze waren me voor
![]()
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jammer genoeg dood maar in mijn ogen nog steeds onovertroffen :
Maria Callas
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Clare Torry.
Niet dat ik al haar nummers beluisterd heb. Maar die éne is al genoeg.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al jaren my favorite.....Diana Krall (ofte Mevrouw Elvis Costello)
https://www.youtube.com/watch?v=-J9bwNLRiJU gevolgd door Sara K. https://www.youtube.com/watch?v=aHcjRER-vkE
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 16 april 2021 om 17:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cindy is de beste zangeres.
Ze trad op, tot aan de corona-affaire, in die fameuze striptease club in Brasschaat. Die zal nu ook wel op zwart zaad zitten, het meiske.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was dat Lala niet?
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Stevie Nicks, Nina Simone en Minnie Riperton
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is de beste zangeres ter wereld?
Dat lijkt mij een vreselijk moeilijke vraag. Er zijn best véél goede zangeressen. Véél Country -en Western zangeressen hebben goede stemmen maar laat dat nu juist iets zijn wat véél mensen niet graag horen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is waar. Ik ben fan van Dolly Parton, ik hoor ze niet alleen graag zingen maar vind haar werk als singer-songwriter bijzonder goed.
![]() |
#20 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Een Goede Vlaming hoeft dergelijke uitspraken niet te nemen van een medelid die wansmakelijke zaken zoals kroonwetten en klikken hoog in het vaandel draagt. Het is ondertussen al duidelijk geworden dat met "zanger-es" een wijvelijke zanger bedoeld wordt. De wijven pogen ook op naamkundig vlak alle beroepen en vaardigheden naar zich toe te eigenen door een hele rij belachelijke achtervoegsels aan het begrip toe te voegen: -in, -e, -es, -is, -se, -ster. Deze achtervoegsels zijn dikwijls van vreemde oorsprong en dus taalvervuilend. Wijven zijn door hun lichamelijke minderwaardigheid en geestelijk onvermogen niet in de mogelijkheid om deze vaardigheden en beroepen deftig uit te voeren. Mannen zijn beter, veel beter... de beste! Hoe dan ook een "es" blijft voor een Goede Vlaming gewoon een boom. Er bestaat trouwens al een draad waar men eindeloos kan leuteren over wijven: de vetbultendraad (tettendraad). De doorluchtige, gespierde en groot geschapen heer Koenaard Depuydt heeft een liedje gevonden: https://www.youtube.com/watch?v=5Fsa-XL6a5c Met welluidende en rookvrije groeten
|
![]() |
![]() |