![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() namaste verloederde forum tijgers,
Hier wat voer om je botte rechtse hoektandjes eens bij te slijpen. De missie in deze topic is om een Totale ONZIN tekst op te schrijven, en het aantal per forum tijgers is onbeperkt. Dus gooi je gordels los, laat hem uit je broek hangen of uit je BH en rammen, al jou onzin hier. Wieroe is komen kijken en begint met de eerste ONZIN tekst als aftrapje: Wieroe, de geile, blote, geniale Hindoe kat van Dewanand miauwt: 'Ik ben een geile, blote, doekjespoes in mijn dromen en baar een heel jihad leger om de wereld te redden van de invasie van het buitenaardse muizen leger. Ik ben Wieroe, de veredelde hindoe kat die de wereld moet redden door hele dag bloot, lui en werkeloos te liggen maffen in mijn warme mandjes op kosten van jullie, de domme belasting betalers. Ja, jullie betalen mijn Duitse kattenbrokjes uit 1940 dus ik ben jullie Katten Fuhrer, buk nu voor mij en miauw: Heil Wieroe de lage kaste koelie katten Fuhrer'. Voorwaarts mars, hou je poot stijf en je staart recht omhoog. Wieroe Uberkat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() 2 dagen later werd wieroe op de forummeeting van politics.be geserveerd op een bedje van zeekraal, licht gebraden en gevuld met boschampignons in cognacsaus.
Om poten en staart af te likken, zelfs al waren ze al stijf voor de rigor mortis intrad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() justitie werkt !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() En na het schepen college stak de kat de straat over, maar de coalitie had voor de zoveelste keer in het zand gebeten en stoof met 245 mm brede banden over de kasseiën de dorpsplaats over , de losgerukte haren in kleverig bloed lieten nog enkel afdrukken na van good year , niet tegenstaande dat het voor Wieroe de kat een bat day was . Bij het ochtendkrieken ontwaken ook de ekters, een andere coalitie gehuld in wit zwart veren in rouwkledij, schigter omkijkend hapjes kattenvlees van tussen de kassei voegen pikten.
Op de volgende gemeenteraad was er een geile kater met zijn staart onder tafel aan het roeren, maar de poes kwam niet meer opdagen. Van de bloedsporen was er ook inhet bandenprofiel geen spoor meer. De nieuwe eigenaar van de Audi A8 had een koopje gedaan bij de overheid en kon nu lekker scheuren in een ex overheids limo, tot hij het zelfde lot beschoren werd als Wieroe, zijn huid werd niet teruggevonden tussen kassei voegen maar in de nerven van platgedrukte boomschors. Op het volgende schepen college werden de stoelen dichter bij elkaar geschoven, nee het was geen koude dag , nee de aanwezigen waren niet uit goesting een knusse meeting bij te wonen dichter tegen elkaar aan gekropen, de zaal was te klein voor de talrijke opkomst. Een ekster eet nooit alleen en het had heel wat gegadigden aangetrokken om het zitje van de 245goodyear-gepeltwalste Wieroe in te palmen. Mijn oprechte medeleven aan Wiedoe, nog meer naar een nieuw postje. Kater |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Our company strategizes cross-platform e-markets and orchestrates 24/7 niches to deliver open-source content, seamlessly integrating extensible systems and engaging cutting-edge architectures. We are best-of-breed world players in the domain of transparent functionalities, thereby unleashing granular networks for the cloud. With brand integrated relationships and innovative technologies, we repurpose customized experiences and drive transparent technologies to orchestrate one-to-one deliverables.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En er werden foto's genomen , die werden opgehangen ,
![]() ![]() Hail to the King & Hail to the Queen ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik sliep de week rond terwijl de wereld verdronk.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overvielen Jupiterianen de Aarde , en namen Goodyear over
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 29 november 2013 om 00:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Porpo was daar wel kampioen in.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Porpo had over alles wat hij zei gelijk.
Laatst gewijzigd door six : 29 november 2013 om 01:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Men moete het nimmer hoes of anders maken.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ma boe shi ka momo popopomimimi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Mag Wieroe eens alleen komen spelen ? Die Dewanand daar is een hoek af. Die gooit al ons speelgoed door elkaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() 1936 – Wilfried Achiel Emma Bobby Mohammed Slisse Martens wordt geboren in Oost-Vlaanderen, dat toen nog Oostelijk Noord-België heette.
1943 – Wilfried leert de zeven jaar jongere Miet Smet een eerste keer kennen. Ze kotst hem onder en schijt tegelijkertijd haar luier vol. Later zal zij hem ook nog van de eerste plaats op de Europese verkiezingslijst duwen. 1944 – Wilfried wordt door de Duitsers betrapt op het smokkelen van boter over de grens met Zeeuws-Vlaanderen, dat toen nog Noord-Noord-België heette. 1969 – De 33-jarige Martens wordt voorzitter van de CVP-jongeren. De leden, gemiddeld 14 jaar oud, reageren verdeeld op zijn beslissing om de jaarlijkse uitstap naar Bobbejaanland te vervangen door een studiedag over ‘Het Nederlands Als Officiële Beleidstaal’. 1980-1991 – Martens I t.e.m. Martens IX. In een weddenschap met Silvester Stallone slaagt Wilfried er in om meer regeringen te vormen dan de acteur Rocky-films kan produceren. 1996 – Wilfried Martens, ondertussen voorzitter van de Europese Volkspartij, twijfelt of het wel een goed is om Silvio Berlusconi’s Forza Italia tot de EVP te laten toetreden. 1997 – Martens ontvangt een uitnodiging van Berlusconi voor een ‘Festino Bunga Bunga’. Uit beleefdheid besluit hij te gaan. ‘Festino Bunga Bunga’ zal wel verjaardagsfeestje betekenen, zo denkt hij. 1998 – Forza Italia wordt lid van de EVP. 2008 – Martens wordt ‘koninklijk verkenner’. Hij verkent vooral het lichaam van Miet Smet en in september treedt hij met haar in het huwelijk. 2013 – Wilfried Martens overlijdt op 77-jarige leeftijd in zijn huis in Lokeren, omringd door geliefden |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fuck die party,s stack boven barcardi, ho,s blijven plakken maar ik hoef niets van die barbies. Ik ben op papier, ik pop maar geen Marlie. Je doet niets maar speelt biggy met een barkie. Drie torries beter, ik doe ze alle drie all about je inkomen bradda laat je zakken zien. Maar je onderneemt die actie niet, skeer daarom lach ik niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() en ik stond te lebberen met marlene achter het fritkot
er is een geintse brusselmans die daar zn boekn mee vult |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Scotou overal ik zie ze niet zo graag , loeren op verkeerde terwijl die daar nog een kilo draagt. Connecties met kanalen weet niet waarom je om een sigel vraagt je valt buiten de boot dus je valt niet in de smaak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben niet met meelopers, laat die Johny meelopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() 1) Verwarm je huis niet te hard: wanneer je je huis te hard verwarmt, ga je vanzelf een shock krijgen als je buiten in de koude stapt. Door het niet warmer dan 20 graden in je huis te laten worden, vermijd je die shock.
2) Vermijd cafeïne: het kan heerlijk smaken, zo'n warm kopje koffie op een koude dag, en toch is het niet goed voor je lichaam. De cafeïne zorgt er namelijk voor dat je sneller lichaamswarmte verliest, waardoor je het sneller koud krijgt. 3) Hou je handen uit je zakken en zwier met je armen rond. Dat bevordert de bloeddoorstroming en houdt je lichaam warmer. 4) Gebruik een goede huidcrème. Vooral mensen met eczeem moeten extra veel smeren als het koud wordt. Een beschadigde huid verliest namelijk nog meer warmte omdat het lichaam de beschadigingen vanzelf wilt herstellen. 5) Je voeten zijn vaak veel moeilijker te verwarmen. Zet daarom je schoenen op de radiator of laat je sokken vooraf verwarmen. 6) Zorg ervoor dat je buik altijd warm heeft, dan gaat je lichaamstemperatuur vanzelf minder snel zakken. Een bodywarmer, hoe unfashionable ook, kan daarbij wonderen verrichten. 7) Koop een schommelstoel aan: wanneer je stil zit, gaat je lichaam sneller lichaamswarmte verliezen. Een schommelstoel houdt je lichaam echter in beweging, waardoor je het warmer krijgt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ho tchi moko lokopominio pu tu mu mjoe sisi
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |