![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() danku aan alle racistische maniakken die hier komen posten,
met de hulp van God zullen de nazi's weer aan de macht komen, met de hulp van God zal Europa vallen in een epidemie van veroudering, racisme en chaos, met de hulp van God zullen de Derde Wereld landen meer belang krijgen, en zal Europa boeten voor haar decadente ideologie, alleen goed voor concentratiekampen, danku aan alle 'slechten" die indirect de 'goeien' zullen hlpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Je maakt een aantal essentiële fouten, Koriander,
1. Je lijdt aan "hokjesdenken"; iedereen die kritiek durft leveren op de multiculturele illusie, is volgens jou een "rascist" én een Nazi. Ik heb de indruk dat je niet echt beseft wat die begrippen inhouden... 2. Wat God in jouw denkoefening komt doen is mij niet geheel duidelijk. Jou waarschijnlijk ook niet... buiten het leuke sloganeske effect. 3. Je zit hier nu al weken te emmeren over "veroudering", "verschraling" ten gevolge van het "Nazisme" dat door je hoofd spookt... Kan je dat eens met argumenten onderbouwen? Of heb je voor jezelf een soort eigen logica ontwikkeld? 4. Welke is de "decadente ideologie" van Europa? Heeft Europa ooit "een" ideologie gehad? Omschrijf die dan eens? Ik ben écht heel benieuwd... 5. In welke mate zal het onheil dat u ons allen voorspiegelt "per definitie" ten goede komen aan de Derde Wereld? Volgt de geopolitiek volgens u de "wet van de communicerende vaten"? Graag een antwoord op deze prangende vragen van mijnentwege, zoniet zie ik me genoodzaakt om -net zoals velen voor mij- uw politieke manifesto's te negeren als zijnde het werk van een raaskallende idioot. Yours truly, Robert de Vexille
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Volgens mij is dit toch nog niet het geval voor de generatie na mijn generatie
![]() |
![]() |
![]() |