![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Nadat ik dit jaar te voet Knivskjelodden heb bereikt (de Noordkaap is niet het noordelijkste punt, je hebt ten oosten ervan een stukje dat nog noordelijker komt, en dat even stappen is) hunker ik naar een hogere, verdere, uitdagendere doelstelling.
Svalbard. Deze eilandengroep, eigenlijk veel te noordelijk om bewoond te worden, kent een schitterende geschiedenis en even schitterende bezienswaardigheden. De bedoeling is om te voet (voertuigen zijn verboden in de zomer om de gevoelige toendragrond niet te schaden) op het Spitsbergen-eiland rond te trekken en de spooksteden te bezoeken, alsook de barre natuur zien en mijzelf uitdagen. Ik ben een relatief ervaren trekker, echter geen ervaring met alpinisme. Iemand daar al geweest? Wat zijn jullie raad, waarschuwingen, suggesties? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Koloniseer een spookstad.
Maak me daar schepen van cultuur en i will join you met dertig meter extra touw. Laatst gewijzigd door Knipp : 2 december 2013 om 13:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goe zot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Zit je voor Alpinisme daar niet in het verkeerde gebergte?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |