![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus ze gaan al 'pollekes' geven aan wat de meeste mensen hier liever niet zien verschijnen of zie ik dat weer totaal verkeerd?
De tweezakkenmentaliteit denk ik dan. ![]() Denkt ge dat je er zo gaat geraken Bartje, No Way! Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Er zijn nogal veel Christenen onder de afrikanen. mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Eerst waren de Joden de ongewenste vreemdelingen
daarna waren het de zwarten tegenwoordig zijn het de moslims de nieuwe trend zijn de ouderlingen vanaf 80 jaar wie zijn de volgenden ? De zuidamerikanen , de chinezen, de rosharigen ? Men he heeft altijd nood aan een defineerbare groep om te haten... Geef die mensen stemplicht en de politieke partijen zullen zich alras haasten om ze te omhelzen (gelukkig maar). Laatst gewijzigd door R.Verhiest : 8 december 2013 om 12:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Ja de rosharigen. die gaan we aanpakken... niets als miserie met mensen met rood haar. Alleen kunnen ze het wel makkelijk verbergen met kleurenshampoo.
|
![]() |
![]() |