![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Heeft er een lezer van 't Pallieterke een scanner? Zou die dan het hilarische stuk over de nieuwe zomerplaag, in casu de lezersbrieven van de BUB'ers hier eens willen op plaatsen? Dan kunnen we nog eens lachen.
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() Hier kan dit nagelezen worden http://www.pallieterke.info/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Denk er maar eens over na, BUB'ers, over jullie koninkrijk en al de rest
![]()
Laatst gewijzigd door Betweter : 1 september 2004 om 09:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Dit kan niet echt positief zijn voor het imago van de BUB, het is een beetje... nou, wanhopig, niet? Ik durf er trouwens wel wat op zetten dat deze lezersbrieven elders gebruikt worden om aan te tonen dat de algemene volksopstand tegen het Vlaams-nationalisme op handen is... "Zie maar, de kranten staan vol lezersbrieven van gedegoûteerde Noord-Belgen!".
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() :-d
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Het was mij ook al opgevallen dat er de laatste tijd wel veel BUB'ers verschenen in de GvA. Dat het georchestreerd is, lijdt natuurlijk geen twijfel als je ziet dat er Walen en Vlaams-Brabanders, die de GvA toch bezwaarlijk zouden lezen, opeens ook massaal beginnen in te sturen.
In de categorie "zielig" kan dit tellen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De leden?!
Het complete partijbestuur aan het schrijven van lezersbrieven, bedoel je!
![]() |
#11 |
Burgemeester
|
![]() Wat een masochisten die blubbers, want blijkbaar zijn ze verknocht aan het Vlaams-nationalistisch satire-weekblad 't Pallieterke. Ik vraag me af of ze niet stiekem een abonnement genomen hebben.
Net zoals hun 'spectaculaire' aanwezigheid op de Yzerbedevaart, volgens mij is hun spandoekje en die belgische vod die ze openvouwden een excuusje zodat ze zich lekker konden warmen aan de warmte van de Vlaams-nationalistische Yzerbedevaart. Stiekem genietend van de separatistische sfeer, contacten leggend met 'den vijand' zodat ze, eenmaal het belziekske naar de kabeljauwskelder is, veilig kunnen aankomen bij de toekomstige leiders van een onafhankelijk Vlaanderen. Pas op, misschien zaten ze ook incognito op de Yzerwake, en worden het nog bozen. ![]() Sire, uw lakeien slapen bij de gevreesde vijand, arm belgenland. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De zin 'Denk er maar eens over na, BUB'ers, over jullie koninkrijk en al de rest' is de afsluitzin van de wekelijkse brief aan de koning op de laatste bladzijde van 't Pallieterke. Het was meer een 'inside joke' dus ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denken jullie nu echt dat jullie ons doorhebben? Dat leden van de BUB zich, net als talloze mede-Belgen overigens!, zich geroepen voelen om een pro-Belgische lezersbrief te sturen is dat alleen maar positief. Het is al langer duidelijk dat het Volk pro-Belgisch is, en de mensen laten dat ook zien via die brieven. Laat ons niet vergeten dat slechts een minderheid van de pro-Belgische brieven die dagelijks in onze gazetten staan geschreven zijn door onze bestuursleden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door zorroaster : 3 september 2004 om 00:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, 't Pällieteke... da's een goe boekske
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Hier bestaat in het Engels een heel woord voor: [size=6]BUSTED!!![/size]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |