![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De media zeggen het niet maar de Ijzerbubvaart anno 2004 was een groot succes. Voor de eerste keer werd er gepleit voor een unitair België vóór 2.000 aanwezigen en werd er sinds lang weer de Belgische vlag gezwaaid.
Zowaar een serieuze verandering in de goede zin ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet het nageven, het was een actie die het bloed deed koken bij de aanwezige vlaams-nationalisten!
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 30 augustus 2004 om 18:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Kom volgend jaar naar de ijzerwake aub,aub,aub
![]()
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kom jij naar de ijzerbedevaart!
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Aan de voet van de IJzertoren protesteerden enkele verdwaalde Belgicisten met een driekleur tegen wat zij 'het radicaal-Vlaamse karakter van de manifestatie' noemden. Waren die knapen verdwaald? Of ingehuurd door het Comité om zich een radicaal imago aan te meten dat ze al lang niet meer hebben. Als de leden van de BEB het echt meenden, hebben ze wel een bok van formaat geschoten. Want de officiële Bedevaart is al lang verwaterd tot een Belgisch feestje.
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bleitebert was toch daar met zijn grooote familie en andere accolieten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ze speelden zelfs maar 1 strofe van de Vlaamse leeuw!
Na de eerste begon de klok van de Ijzertoren al te slaan... Achteraan bij de N-VA,werd de 2é en anti-Belgische strife ingezet, direct gevolgd door de anderen.
![]() |
#8 |
Partijlid
|
![]() Kempenaar, dat was een (grote) fout van het orkest en van het orkest alleen. In het programmaboekje stonden beide strofes. Heel de weide ging gewoon door met zingen. Waarna het orkest door had dat ze fout was en opnieuw inviel.
Wat de klok betreft, die moet op voorhand in gang gestoken worden zodat ze aan het luiden is wanneer het lied is gedaan. Dus neen, ook daarachter is geen perverse strategie van de organisatie te zoeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor alle duidelijkheid, en om misverstanden te voorkomen : in het programmaboekje stonden de 2 strofen. En de klok is maar beginnen luiden op het laatste van de 2de strofe. Was u aanwezig ??? of hebt u uw info van het Blok ??? Laatst gewijzigd door Clemens : 31 augustus 2004 om 08:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() I love the smell of Flemish paranoia in the morning.
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En beste Staaf, ik wil de BUB of een andere belgicitische organisatie nog eens een plechtigheid als de IJzerwake of IJzerbedevaart zien organiseren. Eens kijken hoeveel man die op de been kunnen brengen... Denkend aan de laatste belgicistische betoging zal het maar heel mager beestje zijn. Voor de rest dacht ik dat u altijd met misprijzen neerkeek op mensen die menen in een glazen bol te kunnen kijken. U bezondigt zich er nu zelf aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat zou gebeuren als men de Ijzerbedevaart en Ijzerwake totaal opblies?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bestempel glazenbol-argumenten als waardeloos. Ik laat me nooit uit over de persoon die het argument hanteert. Wat betreft de toekomst van de 'Vaarten&Waken' kan ik weldegelijk een evolutie waarnemen, die in derichting wijst van mijn 'voorspelling' 50.000------>3000+2000 Vrije val.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |