![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een andere drugsverslaafde die weer eens in beeld komt ...
Link ![]() Misschien niet zo panlatachtig maar ik ken vrouwen die ouder zijn en er beter uitzien. Geen idee waar dit naartoe gaat gaan in de toekomst dat blijven ophemelen van drugsverslaafde figuren �* la Miley, Levato, Bieber, Moss en nog zoveel anderen ... ![]() Prima voorbeelden zijn dat toch voor de jeugdigen onder ons, uw kinderen, kleinkinderen of toch niet? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() als jij dit hier niet plaatst komt dat minder in beeld dus je protesteert tegen iets wat je zelf veroorzaakt ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar het gaat wel in stijgende lijn tegenwoordig dacht ik met alle gevolgen van dien. Was dat Lady Gaga niet die in de 'so much cocaine!!!' lag?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik veronderstel dat jij zelf een vrouw bent? Dan snap ik wel waarom je jaloers bent op Kate Moss, ze heeft namelijk een lijf waarop menig 20 jarige vrouwen een puntje aan kunnen zuigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Als Kate Moss lelijk is, dan is 99% van alle vrouwen lelijk.
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ik daar even zit over na te denken had ik misschien ook beter aan de drugs verhangen geweest want dat zijn allemaal schatrijke mensen ...
Madonna, Lady Gaga, Miley Cyrus, Justin Bieber, Demi Lavato en ga zomaar voort ... Ok, ok, ik kan niet 'zingen' ![]() Oh! Nigella ook ...
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 13 december 2013 om 11:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Zeggen ze allemaal maar zonder bewijs of met kleren aan kan er niet vergeleken worden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn ontgoocheling is onbestaande want het kan me namelijk geen bal schelen. Je komt over als een vrouw die nogal snel emotioneel wordt, dat is het.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In dit topic gaat het blijkbaar over wat anderen van het lijf van Kate Moss vinden. Jij vergelijkt jezelf met Kate Moss maar wil enkel je eigen oordeel laten meetellen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() ook in andere topics laat ik alleen mijn eigen oordeel meetellen, dus je moet je niet aangesproken voelen hoor. ik ben daar gewoon heel consequent in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |