![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
----------------------------- Zouden daarbij de dubbele nationaliteiten meegerekend zijn? Wat met Marokkaanse belgen die terug naar huis gaan? Zitten die mee in die 400.000 "belgen"? of hoeven die zich niet aan te melden bij de ambassades of consulaten? Idem dito met de Turken. Nog een vraagje : als ze zich niet hebben aangemeld en ze plegen dan criminele daden in hun eigen land, gaat de Belgische ambassade zich dan gedragen alsof het "landgenoten" zijn? Altijd leuk die dubbele nationaliteiten. Mogen (of moeten) degenen die zich niet hebben aangemeld trouwens ook mee stemmen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoeveel gepensioneerden?
Ik zie niet in waarom als men op pensioen is nog in België moet blijven?
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik vraag me dus af hoeveel van die eventuele gepensionneerden dan OOK een andere nationaliteit hebben.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 december 2013 om 17:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Vooral naar Thailand blijkbaar
Maar dan wel terug komen als ze naar het ziekenhuis moeten |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie niet officieel aangemeld is bij de ambassade of consulaat kan niet eens gaan stemmen, die krijgt geen oproepingsbrief.
Ik kan de Spaanse nationaliteit krijgen, ik ben lang genoeg hier, èn de Belgische behouden, maar ik zie 't nut daar niet van in. Voor mij heeft 't geen meerwaarde. Je mag wel stemmen bij gemeenteraadsverkiezingen van de gemeente waar je woont, ook voor de Europese verkiezingen (wat ik niet gedaan heb, heb 't sowieso nooit gedaan, ook niet in België). Je kan/mag niet stemmen bij nationale verkiezingen van 't land waar je woont als je de nationaliteit niet hebt, wèl van 't land van herkomst (Voor mij België dus), maar zoals eerder gezegd, enkel als je officieel aangemeld bent bij de ambassade of 't consulaat.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Thailand heeft een perfecte ziekenzorg. Privaat en een pak goedkoper als hier.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ja Alles kost hier 10 keer minder! Goed nieuws dan zal 100 euro pensioen wel volstaan! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor een gewoon doktersbezoek bedraagt dit meer dan 30% (remgeld, apotheek en rsz afhoudingen inbegrepen). De Belgische gezondheidszorgen zijn niet gratis en vele ingrepen worden zelfs niet of slechts zeer gedeeltelijk terug betaald.. Er bestaan geen cijfers over het aantal belgen dat geen gebruik meer maakt vd mrdische voorzieningen omdat ze het eigen aandeel niet meer kunnen betalen. Men schat het aantal op vele honderdduizenden. Vooral gepensioneerden uit de privésector (laagste pensioen vd westerse wereld) en zelfstandigen zijn hier over vertegenwoordigd. Men denkt dat het hoge zelfmoordcijfer bij ouderen hiermee te maken heeft. Laatst gewijzigd door demonen : 5 december 2013 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En aan de niet-EU ingezetenen onder die gepensioneerden kan men dan nog een "herbekeken" pensioen storten. Pakweg 200 euro per maand voor diegenen die in een aziatisch land gaan wonen en zo ongeveer hetzelfde voor diegenen die in een noord afrikaans land gaan de grote jan uithangen. Dan kunnen ze écht samen gaan leven met de lokale bevolking en kunnen wij die verliesposten wat beperken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Goed nieuws voor alle kindprostituees daar Laatst gewijzigd door Goudbever : 5 december 2013 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |