![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Fascinerend geval van hand die waarschuwt bij allergie van zijn baasje mag mee tijdens de operatie als 'extra monitor'.
Blindegeleide, drugs, springstof, ... maar van deze had ik nog nooit gehoordNog nooit gehoord. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Havanna : 20 december 2013 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hmm dat is ook nieuws voor mij.. overigens ook nog nooit over die ziekte gehoord...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt me logisch dat een hond dergelijke aanvallen kan ruiken.
Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar honden allemaal goed voor zijn. Ik begin er zelfs niet aan om de voordelen van het hebben van een hond op een rijtje te zetten want dat is onbegonnen werk.
Ik kan het weten want ik heb er twee. Zoals altijd kies ik altijd voor asielhondjes of hondjes die werden achtergelaten door hun baasje. Alleen al de aanhankelijkheid en trouw die je van die beestjes krijgt zijn met geen goud te betalen. Het enige nadeel aan het hebben van hondjes is dat het verschrikkelijk veel verdriet doet als je hen moet laten "inslapen", en je hen heel erg zult missen als ze er niet meer zijn. En wetend dat je heel wat hondjes kunt overleven omdat hen een veel korter leven dan een mensleven gegund is.... Ik kan nog alle namen opnoemen van de honden die ik in mijn leven had. Zelfs de naam van de laatste hond van mijn vader weet ik nog. En dat is 60 jaar geleden. Gisteren deed dit artikel mijn kart krimpen van medelijden. http://www.nieuwsblad.be/article/det...31216_00890071
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een hond kan zelfs ruiken waar iemand gelopen heeft. Ook buiten in de frisse lucht. Nochtans laten mensen die gewoon ergens buiten lopen minder sporen na dan mensen in wiens lichaam een ongewone chemische reactie plaatsvindt. Waarom denk je dat honden getraind worden om drugs op te sporen? Aan het verstoppen van drugs wordt nochtans veel aandacht besteed. En tòch vinden honden die er op getraind worden ze zonder veel moeite. Ze hebben dan ook een weergaloze reukzin. Een hond ruikt zelfs dat iemand schrik voor hem heeft, hij vangt dus zeker geurtjes op die door chemische reacties veroorzaakt worden.
![]() |