![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() En de grote inloop is nog niet eens begonnen
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() leuk! wat een verrijking!
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Basisverzekering op EU-niveau verplichten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Basisverzekering is geen verzekering. Punt 1. Punt 2 is dat de BV NL dan moet opdraaien voor de kosten. Een Roemeen/Bulgaar kan niets behalve het meest slechte werk.
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan kunnen ze weer even zonder WC papier Laatst gewijzigd door Havanna : 20 december 2013 om 21:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Ik heb twee Roemenen in dienst, hooggeschoolden weliswaar geen stinkend plebs, en die behalen resultaten die ruimschoots van de Belgen overtroeven, aan een lagere kostprijs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk gaat dat slecht zijn voor de economie, vermits de mensen minder uitgeven als ze minder verdienen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Het is natuurlijk ook onzin om direct te stellen dat alle Roemenen over een kam geschoren dienen te worden, maar helaas zit er een zeer zwaar crimineel element in het roma-volk.
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is bij twee gegoogelde spreekwoorden gebleven. Wat moeten we hier nu weer van geloven ? ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 22 december 2013 om 09:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Onze welvaart wordt op die manier naar beneden gehaald. Dat is hetgeen Europa wil: nivellering. Dus wij zullen het in de toekomst met een pak minder moeten doen, terwijl de levensstandaard gevoelig zal stijgen in de Oost-Europese landen. Onze politieke leiders zullen er geen boterham minder om eten. Europa is een miskleun. Laatst gewijzigd door Lukkas : 22 december 2013 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() In het geval van de Polen is het verhaal niet opgegaan. Ze werken, hard en meestal beter dan de Nederlander. Laten we het dan niet over België en Frankrijk hebben.
Dat ze drinken, nou ja doen ze dat in België niet? Wat dacht je van de Ieren en Engelsen? Die zie je ook niet nuchter op vrijdagavond. Maar dat gebedel voor die supermarkten begint strontvervelend te worden. Een van de supermarkt uitbaters hier zegt dat ze tussen de 20 en 30 euro per uur ophalen. Schoon in het handje en belastingvrij. De mensen die hen geld geven kopen die straatkranthes al niet meer, maar geven zo iets van een euro. Gisteren heb ik gezondigd, ik heb 2 euro gegeven. Tegen mijn principe maar bijna kerst dus ........
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit zijn georganizeerde bendes, geen eenzame dakloze sukkelaar. Heb er ook zo eens ingetrapt. Ik geef nooit geld, maar hij vroeg me om werk (dat is dan toch nog een pluspunt waar ik intrapte) dat ik niet had, want hij had twee kindjes die honger hadden. Lap! daar gaat mijn moederhart dan. Dus heb ik die mens witloof met hesp en kaas en melk voor de saus gegeven en de aardappelen die in mijn auto lagen (ik kwam net buiten uit de supermarkt), en "voor de kindjes" nog een groot pak chocola. Toen ik van de parking reed zag ik in mijn spiegel nog net dat hij een grote hap uit de chocola nam. Sindsdien geef ik ook geen eten meer.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 december 2013 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Ik weet dat het georganiseerde bedelarij is. Ze staan in de hele EU zelfs in St Cyprien, het kleine dorp 10 km verderp van onze Franse woonstee.
Op de Veluwe is ons dorp twee grote supermarkten rijk: AH en Coop, de rest zijn kleintjes. Daar staan ze vrijwel dag in dag uit. Ze worden met een voertuig gebracht en gehaald. Ze moeten dus ergens een centraal punt hebben. Hun onderkomen?
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |